dinsdag 20 augustus 2013

Essence Gel nails at home

Gel nagels, volgens mij kunnen we nu al niet meer zonder. We kennen ze al van Sensationail en zijn er verknocht aan geworden. Nagellak wat twee weken perfect blijft zitten. Niks na twee dagen weer nagels lakken, scheurtjes of afgebladderde nagellak. Nu is gel nagellak best nog prijzig om zelf te doen. Niet met Essence! Essence komt met de gel nails at home collectie, gel nagellak voor een leuk prijsje. Wie wilt dit nou niet?



Ik liep gisteren door de Kruidvat en dan blijf ik altijd even hangen bij de schappen met Essence en Catrice producten. En in een flits zag ik ineens de gel nails at home producten van Essence! Whieehoeee! Mijn bloggers hart begon meteen sneller te kloppen. Al een tijdje wil ik heel graag gel nagels proberen maar ik blijf het best een duur grapje vinden. Vooral die van Sensationails, nu kun je dan wel een starterskit kopen voor ruim €70,- maar toch. Een tijdje terug had ik al iets gelezen over dat Essence iets met gel nagels ging doen maar dit was ik eigenlijk alweer vergeten.

Helemaal makkelijk is dat Essence ook twee Starterkits in het assortiment heeft! 
Koop je een Starterkit dan is dit wat er in zit:
- Essence gel nails at home primer
- Essence gel nails at home peel off gel base
- Essence gel nails at home cleanser
- Essence gel nails at home french gel top coat of clear gel top coat


Ik ben nu al ontzettend enthousiast over deze lijn. De Essence Gel nails at Home collectie bestaat uit de volgende producten:

  • Gel nails at home LED lamp: €24,99
  • Essence gel nails at home Starterkit (colour of french manicure): €9,99
  • Peel off gel base: €2,99
  • Clear gel top coat: €2,99
  • French gel top coat: €2,99
  • Nagelvijl: €1,99
  • Super rich hand & nail cream: €2,49
  • Primer: €2,49
  • Cleanser: €2,49
Wordt je hier nu niet ontzettend blij van? Gel nagels voor een super laag prijsje! 



 Hoe gebruik je de producten van Essence om de perfecte gel nagels te krijgen?

- Gebruik de nagelvijl om je nagels in de gewenste vorm te vijlen. 
- Snijd je nagelriemen wat weg en duw ze daarna terug.
- Pak wat van de Cleanser en doe dit op een wattenschijfje. Haal dit over je nagels om alle vuiligheid en vettigheid weg te halen. Dit zorgt ervoor dat de gel nagellak goed blijft zitten. 
- Bedek je hele nagel vervolgens met de Primer.
- Breng daarna een ruime hoeveelheid van de Peel off Gel Base op je nagel aan en gebruik 60 seconden de LED lamp om dit uit te laten harden.
- Wil je een leuk kleurtje op je nagels? Haal dan met de Cleanser de vette laag van de Gel Base van je nagels af. Nu kun je je nagels lakken met een (Essence) nagellak kleur. Laat dit vervolgens drogen. Let op! Niet onder de LED lamp laten drogen.
- Breng een laag van de Clear Gel Top Coat over de nagellak aan en laat dit 60 seconden uitharden onder de LED lamp.
- Verwijder opnieuw de vettige laag met de Cleanser. 

En klaar! 
Wat ik fijn vind aan de Gel nails at home collectie van Essence is dat het goedkoop is, dus voor iedereen betaalbaar en bereikbaar, en wat ik nog het grootste voordeel vind is dat Essence geen aparte gelnagellak kleuren heeft. Je kunt een gewone nagellak gebruiken van elk gewenst merk. Geen gedoe met dure gelnagellak kleurtjes.
Als je gelijk thuis aan de slag wilt met alle spulletjes dan ben je zo'n €35,- kwijt. Niet slecht toch?

Wat vinden jullie van de Essence Gel nails at home collectie?





2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit en het is zeker niet duur idd.
    Misschien toch maar wat producten ervan uitproberen.

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!