vrijdag 11 oktober 2013

Etos Nail Whitener Pencil

Een makkelijke en snelle French manicure? Ja graag! Ik ontdekte bij de Etos een whitener pencil. Deze zou moeten zorgen voor een snel en gemakkelijk wit nagelrandje. 


Op het eerste gezicht ziet het potlood er goed uit. Straks, netjes en niet teveel poespas. Door de witte kleur van het potlood weet je meteen dat het om een whitener pencil gaat. 


Het potloodje is er dus voor bedoeld om je nagelrandjes wit aan te zetten zoals je dat meestal met een witte lak doet. Je kunt deze ook nat aanbrengen. 


De dop van het potloodje kun je als bokkenpootje gebruiken. Kwestie van inkleuren maar! Hoe makkelijk wil je het hebben? Maar werkt het ook echt?



Mooie scherpe punt, altijd fijn. 


Eerst heb ik even gekeken wat voor kleur het potloodje afgaf op mijn hand. Puur om even te kijken hoe wit het potloodje daadwerkelijk is. 



Eigenlijk zegt deze swatch al genoeg. Ik heb zo vaak over mijn hand heen en weer moeten 'tekenen' dat ik er een rode plek van kreeg. Vervolgens na 5 minuten proberen kreeg ik dit resultaat. Beetje teleurstellen maar ik geef het nog een kans. Het moet natuurlijk wel op je nagelrand. Hopen dat het daar beter op gaat. 



En tekenen maar!






En dit is het resultaat .. zien jullie verschil? Ik in ieder geval niet. Echt heel vreemd ik ben een paar minuten met het potloodje in de weer geweest maar er is gewoon geen streepje te zien, niet eens heel licht. Jammer.




Hmm nee ik ben geen fan van dit potloodje. Het werkt gewoon niet. Het wit is gewoon niet wit en hoe veel ik ook over mijn nagelrand heenga er komt geen wit randje op. Jammer want het had een heel goed idee geweest. Geen zin om te lakken? Dan pak ik toch m'n potloodje. Nou, niet in dit geval. Heel zonde!

Etos Nail whitener pencil is te koop bij de Etos en kost €1,89. 




3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!