donderdag 17 oktober 2013

Holland's Next Top Model

Holland's Next Top Model. Het programma voor meiden die een droom hebben door te breken als professioneel en internationaal model. Ook het programma voor als je, als kijker, zin hebt om te lachen, je te irriteren of .. je gewoon behoefte hebt aan een ordinaire bitch fight. 


 Er was een tijd dat ik echt verslaafd was aan HNTM. Toen woonde ik nog thuis, zat ik op school en was de maandagavond gewoon even lekker niks doen, verstand op nul en gaan. Het seizoen met Lianne en Tessa vond ik echt hi-la-risch, hoe die elke keer in elkaar haren vlogen. Toen snapte ik daar absoluut niks van. Je komt daar toch omdat je zelf iets wilt, zelf een doel voor ogen hebt? Niet om een ander haar ogen (of haar in dit geval) uit te krabben. Vreemd .. Tot ik erachter kwam dat het een televisie programma is. In scene gezet of niet, vind het vaak wel heel apart dat er precies twee meiden zijn die elkaar niet liggen en elkaar bijna dood wensen. En ja natuurlijk mag je de een meer dan de ander. Lang verhaal kort, ik vind het opvallend. 

Oeeeh en dan vergeet ik nog een ding. Valt het je ook zo op dat er altijd één meisje tussen zit die zo ontzettend vol van zichzelf is dat ze het liefst 25/7 naar zichzelf in de spiegel kijkt en denkt dat ze alle fotoshoots en opdrachten 'nailed'. (?) AAAAAARGH! Irritant gewoon. Die vechtende meiden kan ik nog wel mee leven, hoewel dat na een tijdje ook wel z'n glans verliest maar kapsones vind ik echt het allerergste wat er is. 


Presentatrice en jurylid van het programma: Anouk Smulders.

Rustig, rustig er zijn ook een paar dingetjes die ik wel leuk vind aan het programma. (Echt? Ja echt!) Zo vind ik het moment dat alle meiden een make-over moeten ondergaan geweldig. Er is er altijd eentje de sjaak die met ultra kort haar eindigt. Beetje gemeen van mij, ik moet toegeven als iemand een schaar in mijn haar zou zetten zou ik echt gek worden. Maar eerlijk is eerlijk, als je aan het programma meedoet kun je het al een beetje zien aankomen. De fotoshoots vind ik heel erg boeiend om te zien, gewoon hoe dit allemaal in z'n werk gaat en wat erbij komt kijken. Soms sta ik versteld van de bizarre opdrachten die ze bedenken. Het lijkt wel alsof ze elk jaar iets verzinnen om modellen te breken. Ik snap de tactiek  ze willen zien wie er onder druk kan presteren etc. maar vind het vaak wel erg ver gaan. 

Jullie zullen wel denken, waar wil je heen met dit artikel? Ehm .. nergens heen. Wilde alleen even kwijt dat ik een soort haat-liefde relatie heb met het programma Holland's Next Top Model.

Nu doe ik net alsof alle meiden niet deugen die aan het programma meedoen maar er zitten altijd wel een paar toffe chicks bij die ik het gewoon gun om te winnen, want daar gaat het tenslotte om!




4 opmerkingen:

  1. Ik kijk alleen maar America's Next Top Model via internet :D vind ik veel leuker dan HTNM :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyy,

    Wat heb je een superleuke blog ! Ken je ook http://www.nicenailss.nl al? Dat is mijn blog! Neem snel een kijkje, vind ik superleuk ! NiceNailss gaat over nagels, beauty, fashion, lifestyle en DIY. Van alles wel een beetje. Elke dag een artikel online met een van de leukste onderwerpen !

    Liefs,
    NiceNailss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar jaar geleden keek ik wel eens ANTM, dat vond ik wel leuk. Vooral inderdaad de make-overs! HNTM kijk ik eigenlijk nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind zowel HNTM, als ANTM leuk haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!