donderdag 14 november 2013

Essie Chocolate Cakes

Als ik kon zou ik de hele stand van Essie die in de winkel staat meenemen en in mijn slaapkamer zetten. Ik ben echt madly fan van deze geweldige lakjes. Zoveel kleurtjes, zulke leuke namen, zulke goede en fijne kwaliteit! Vandaag laat ik jullie een nieuwe aanwinst zien: Chocolate Cakes. Hmm ..  dat klinkt al lekker.


Elke keer als ik in een drogist ben en ik zie een Essie stand dan raak ik langzaam in vervoering. Zo prachtig al die kleurtjes bij elkaar en netjes gesorteerd. Als ik ernaar kijk denk ik: 'Die wil ik allemaal!'. Probleem is alleen, ik heb geen idee wat voor kleuren ik eigenlijk allemaal heb. Je kent het wel, je wilt een nieuwe nagellak kopen maar je hebt al 10 soorten rood, 15 soorten roze, 5 soorten blauw en misschien nog een verdwaalde groene nagellak. Tsja op dat moment gok ik maar gewoon en ga ik af op de kleur die me dan het meeste aanspreekt. Nu had ik bij deze lak een probleem: ik vond alle lakjes geweldig! Wat doe ik dan? Ik kijk naar welke naam mij het meeste aanspreekt. Daarom houd ik van Essie, let eens op de namen van de lakjes. Zo schattig. 


Ik houd van lekker eten en dan vooral van gebak. Dus het lag erg voor de hand dat ik deze mee naar huis nam: Chocolate Cakes. Het water loopt je al in de mond. 




Bij de naam Chocolate Cakes dacht ik aan een mooie diepbruine kleur. Toen ik de eerste streek op mijn nagels zette was ik even teleurgesteld: 'Donkerrood?' dacht ik. Gelukkig stelde Essie mij niet teleur en na de tweede laag en even opdrogen werd de kleur inderdaad heel mooi bruin. En echt chocolade cake achtig. Yummie!




Het fijne van de Essie lakjes vind ik, buiten de leuke kleurtjes en namen wat ik al eerder genoemd heb, de ontzettend goede kwaliteit. Ik heb geen hekel aan nagels lakken maar vind het toch wat ver gaan als ik iedere avond weer een nieuwe nagellak aan moet brengen omdat er scheurtjes of andere beschadigingen op komen. Dus niet bij Essie! De Essie nagellakjes blijven bij mij ongeveer een week zitten (!), wat ik echt heel erg lang vind vergeleken bij andere merken. Na een week beginnen de beschadigingen te komen en moet de lak er toch een keertje af. Sure de nagellak van Essie is niet goedkoop, namelijk €9,99 per stuk maar daar krijg je dan een hoop voor terug. Alleen hierom breid ik mijn verzameling van Essie al langzaam uit. 

Wat vinden jullie van deze kleur? En vooral; wat vinden jullie van Essie?




1 opmerking:

  1. Prachtig, Essie lakjes zijn heel erg mooi! Wat heb jij een leuke blog! Ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen. Ik hoop dat je ook eens een kijkje neemt op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!