woensdag 13 november 2013

Lush Let The Good Times Roll gezichtsreiniger

Een goede gezichtsreiniger is het halve werk. En bij mij is dat serieus echt zo. Als ik een slechte reiniger heb voor mijn gezicht krijg ik hier last van, in de zin van; slecht gereinigde porien, puistjes, trekkerige en droge huid. Bluh .. Ik blijf dus ook nieuwe dingen uitproberen want helaas ben ik dé perfecte reiniger nog niet tegengekomen ... Of toch? 



Let The Good Times Roll is een gezichtsreiniger die in de kerst collectie van de Lush zit. Toch is 'ie nu al zo succesvol dat Lush erover nadenkt deze op te nemen in het vaste assortiment. Hier alvast 1 iemand die dit helemaal niet erg zou vinden.

Wat zegt Lush zelf over deze reiniger?
'Watertandend lekker, deze zachte reiniger die je voor zowel je gezicht als de rest van je lichaam kunt gebruiken. In de winter heb je vaak wat eerder last van dode huidschilfers, door de wisselende temperaturen, uitdrogende centrale verwarming en koude wind. Dus je huid kan best wat extra verwennerij gebruiken! Let The Good Times Roll verwijderd die huidschilfers op een zachte manier zodat deze weer zacht en stralend wordt.

In deze reiniger vind je onder andere plantaardige glycerine, dat je huid helpt vocht vast te houden. Kaneelpoeder heeft een anti-bacteriele en anti-septische werking en helpt als je snel last van puistjes hebt. Het heeft ook een stimulerende werking op je bloedsomloop. De stukjes popcorn zijn bedoelt als decoratie, maar kunnen misschien een beetje scherp zijn. Oefen dus niet te veel druk uit als je deze over je huid masseert!'


Niet vaak heb ik een gebruiksaanwijzing nodig voor een gezichtsreiniger maar in dit geval is dit geen overbodige luxe. Lush heeft altijd hele aparte producten die net iets anders werken dan anderen.


De ingrediënten:

Maizena, glycerine, talkpoeder, water, polenta, kaneelpoeder, gardenia extract & popcorn. 


Whola heeft mijn LTGTR gemaakt. Vind het altijd iets persoonlijks hebben dat ze dit erop zetten, grappig!




Zo ziet het product er dus uit. Ik houd hiervan! Je weet met Lush dat je altijd goed zit, het kan echt niet verser dan dit!


Je kunt heel goed de stukjes popcorn zien. Dit vind ik heel leuk gevonden. Ze hebben niet echt een werking maar then again, het geeft wel aan hoe vers het is.



 Ruiken doet 'ie in ieder geval wel. Heerlijk zoetig (beetje karamel achtig?), vooral de kaneel geur vind ik geweldig. 


Geur .. check! Vers .. check! En nu de werking nog. Neem als eerste een klein beetje van het product in je hand, ongeveer de grootte van een erwt (iets meer mag ook). 


Doe hier een klein beetje water bij. Doe echt maar een klein beetje, ik heb namelijk ook weleens teveel water erbij gedaan en dan spoel je het allemaal weg. Zonde! Meng het dus tot een soort zachte paste. 



Aanbrengen op het gezicht. Dit doe ik met masserende bewegingen. Zo scrub je je huid dus ook heel lichtjes. 




Afspoelen .. en klaar!


Heel veel verschil zie je waarschijnlijk niet maar mijn huid voelt wel echt ontzettend lekker en goed gereinigd aan. 


I'm such a huge faaaaan! Echt ik ben gek van dit product, zo gek zelfs dat ik serieus zit te overwegen alvast een nieuwe te bestellen/kopen. Toch heb ik 't nog niet gedaan, ik hou me nog even in hihi. Ik gebruik de LTGTR 1x per dag en ben er heel erg tevreden mee. Mijn huid is erna heerlijk zacht, gehydrateerd en verzorgd. Een aanrader dus!

Let The Good Times Roll is te koop bij Lush en kost voor 100 gram €9,90. 




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!