donderdag 28 november 2013

One Direction parfum

Ik ken weinig meiden die niet helemaal gek worden als het over One Direction gaat, behalve mezelf. Tsja, ze hebben af en toe wel goede nummers maar ben niet zo'n die hard fan als de meeste. Toch spreekt de parfum die ze samen ontwikkelde, Our Moment, me wel heel erg aan! 


De ontwikkeling van de eerste geur van deze jongens heeft een jaar geduurd en de bandleden zijn nauw betrokken geweest bij het hele proces, van de verpakking tot aan de naam van de geur. De geur is geïnspireerd en opgedragen aan al hun trouwe fans. Dus ben jij zo'n trouwe fan, let dan goed op!





De commercial, ik vond 'm erg grappig!




Aan de verpakking te zien kan het niet missen dat het om het parfum van de jongens van One Direction gaat. De hoofden van alle bandleden staan erop, voor de echte fans natuurlijk geen straf om naar te kijken. Zowel het doosje als het flesje zijn lekker girly roze. Speciaal voor de fans natuurlijk.


Topnoten: Roze grapefruit, rode bessen & bosvruchten
Middennoten: Jasmijn, frangipani & freesia
Basisnoten: Patchoeli, muskus, warme houtsoorten



bron foto: http://www.beckybedbug.com
Het flesje ziet er heel mooi uit. Suikerspin, snoep, schattig .. dat zijn de woorden waar ik aan denk bij het zien van dit flesje. Leuk gedaan! De dop is een soort kroontje.


Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze parfum nog niet zelf heb geroken maar ik al ontzettend enthousiast word van alle dingen die ik erover lees op internet. Hij schijnt heel lekker zoet te zijn, niet té zoet maar heel goed draagbaar. Dit parfum is, zoals je misschien niet zou denken, voor iedereen geschikt. Dus niet alleen voor de échte fans maar ook voor iemand die wat minder gek is op de boys. Ik ben heel erg benieuwd naar dit luchtje, zo te horen/lezen hebben ze dit heel erg goed gedaan.


Eau de parfum 30ml: €29,95
Eau de parfum 50ml: €39,95
Eau de parfum 100ml: €49,95
Shower gel 150ml: €14,95
Body lotion 150ml: €17,95

Our Moment van One Direction is te koop bij Douglas.
Hebben jullie deze parfum al geroken?




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!