woensdag 27 november 2013

Catrice False Lashes Volume Mascara

Mijn zoektocht naar de perfecte mascara werd gestaakt toen ik de Maxfactor Clump Defy ontdekte. Het borsteltje, de volume, de intensiteit van het zwart .. alles is goed tot nagenoeg perfect! Maarja, je bent en blijft een beautyblogger en dus ga je toch nog op zoek naar een betere. Zou de Catrice False Lashes Volume mascara de Clump Defy verslaan?



De mascara oogt mooi; een zilveren wat bredere huls die makkelijk in de hand ligt. 


Het borsteltje vind ik vrij basic. Ik ben de Clump Defy gewend en die is iets smaller en de haartjes staan dichter op elkaar. Maar hey ik oordeel niet voordat ik iets geprobeerd heb. 


Ik begin 'kaal', zonder mascara of enige vorm van oog make-up. 


Mét de Catrice False Lashes Volume mascara. Hmm ..


Ik weet niet helemaal of ik wel zo warm word van deze mascara. Sure hij doet z'n werk als mascara goed maar vind het nu niet dat typische valse wimpereffect geven zoals de tekst op de huls doet denken. 





Nee dit is niet helemaal mijn mascara. Jammer, want ik had er zoveel over gelezen op andere blogs dat ik heel nieuwsgierig was. Bijna de helft van de reviews die ik erover heb gelezen waren er positief. Geen idee waarom dit bij mij anders is. Zo zie je maar weer dat een product niet voor iedereen geschikt is. Toch blijf ik 'm zeker gebruiken want als normale mascara functioneert 'ie prima!

Catrice False Lashes Volume mascara is te koop bij de Kruidvat en kost €4,59. 




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!