woensdag 25 december 2013

Feestelijke kerst kapsels

Jullie worden overspoeld met allemaal artikels over kerst. Voor degene die dit niks vinden: sorry! Toch denk ik dat iedereen dit ergens wel leuk vind. (hoop ik) Vandaag laat ik je een paar kapsels zien die naar mijn idee erg leuk zouden kunnen zijn voor de kerstdagen. 


Volgens mij gaan we dit jaar veel opgestoken kapsels zien. Ik vind dit erg mooi maar doe dit om de een of andere reden nooit bij mezelf. Geen idee waarom want het is ideaal, je haar hangt niet in je eten, het blijft (als het goed is) de hele avond mooi zitten dus je hebt er geen omkijken naar. Behalve misschien een beetje haarspray erin sprayen gedurende de avond. Misschien dat ik dit jaar toch eens voor opgestoken ga. Ik heb in ieder geval genoeg inspiratie die ik kan halen uit de volgende foto's. 


Sprookjesachtig mooi vind ik dit met zo'n vlecht.


Wauwie! Hoe maak je zoiets?




En toch val ik elke keer weer voor dit soort kapsels. Los met een paar mooie losse krullen. 




Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen met mijn haar.
Hebben jullie nog ideetjes?




2 opmerkingen:

  1. Mooooi allemaal! Lekker romantisch, dat vind ik tof :-) Happy holidays!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kapsels met vlechten vind ik super! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!