dinsdag 3 december 2013

Het is alweer December ...

Hallo December, hallo winter, hallo kerstman, hallo bijna-sneeuw, hallo lekkere warme drankjes, hallo bijna nieuw jaar. Ergens vind ik het fijn dat het december is, dan wordt het echt lekker koud en krijg ik weer dat kerst gevoel. Aan de andere kant komt het einde van het jaar dan wel heel erg snel in zicht en komen er hele spannende dingen aan! Ik dacht dat het nu wel eens tijd was om een update te schrijven over van alles en nog wat.




Kijk mijn mooie stadje eens in de sneeuw, vind 't echt zo'n mooie foto!

Het is bijna het einde van het jaar en daarom vond ik het tijd voor een soort van update. Ik vind updates van andere bloggers altijd heel erg leuk en interessant om te lezen dus ik dacht ik doe ook een poging. 


De laatste tijd heb ik het heel erg druk gehad met werken, het huishouden draaiende houden, bloggen en nog iets anders. (waar ik niet teveel over kan zeggen) Alles met elkaar combineren is nog best lastig en moet er eventjes aan wennen. Voorheen werkte ik minder vaak i.v.m. zware spit in mijn rug maar sinds ik daar zo goed als vanaf ben is het werken ook weer meer geworden. Alles is even wat moeilijker plannen vooral met mijn blog. Dit gaat nog steeds super goed en krijg er elke dag meer lieve bezoekers bij, waar ik heel dankbaar voor ben, alleen het foto's en filmpjes maken is best lastig omdat ik vaak elke dag tot een uurtje of 7 aan het werk ben. Dan is het natuurlijk al donker en worden mijn foto's dramatisch. Heb al meerdere opties op mijn camera uitgeprobeerd maar niets lost het licht probleem op. Frustrerend maar ach, daar vinden we ook wel weer een oplossing voor!



Sinds februari wonen ik en mijn vriend (Matthijs) samen in een leuke 2 kamer woning waar we nog steeds heel blij mee zijn. We zijn inmiddels 4 jaar samen en vonden het ook wel een keer tijd om ons eigen plekje te zoeken. En nu komt het leukste: het huisje kerst klaar maken! Het weekend na Sinterklaas ga ik samen met mijn ouders en oma eens lekker de Intratuin in Pijnacker plunderen. Ben zo benieuwd, ik heb natuurlijk wel altijd mijn kamer versierd maar een eigen huis versieren is natuurlijk een compleet ander verhaal. Ik moet alles kopen van kerstballen tot kerstverlichting. En oeeh ik wil zo graag een lichtgevend rendier op mijn vensterbank. Dat vind ik zo'n leuke en gezellige sfeer geven! Begin januari gaan mijn vriend en ik iets zo onwijs gaafs, spannends en leuks doen waar ik niet over uitgedacht raak. Hier ben ik ook al heel wat dingen voor aan het regelen, dus het wordt steeds drukker en drukker!


Hebben jullie ook zo'n zin in de kerst, wat voor plannen hebben jullie nog de aankomende maand?



2 opmerkingen:

  1. Ik heb ontzettend veel zin in kerst! Ik hoop dit weekend/volgende week de kerstboom weer in huis te hebben en dan lekker cadeautjes kopen voor eronder.
    Jullie eigen huisje versieren is natuurlijk veel leuker dan een kamertje, geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's :-)! Tijd vliegt echt voorbij! Voor je het weet is het alweer 2014! Maar eerst inderdaad december! Ik kijk heel erg uit naar kerst en oud&nieuw :-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!