woensdag 11 december 2013

Kerst inspiratie

Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock! De kerst komt steeds dichterbij. Ik kijk al weken uit naar de Kerst en alles wat ermee te maken heeft. Dus is het ook weer tijd om inspiratie op te doen zodat straks mijn huisje er tip top uitziet.


Eerst gewoon even een paar sfeer plaatjes. Ik vond deze zo schattig met al die plankjes met rode kerstballen eronder.


Cuteness!


Oooh oubolligheid, ik houd ervan. 


 Ben jij nieuwsgierig naar wat de Kerstman in jou sok zou stoppen? Koop er dan snel eentje bij de H&M!


 Ik zou zo graag zo'n bord in de huiskamer willen hebben. Alleen geen idee waar je zoiets vandaan haalt?




Hoe leuk is dit kussenovertek dan? 


 Dit is het eerste jaar dat ik kerst vier in mijn eigen huisje samen met mijn vriend. De dilemma's komen nu al: wat voor kleur kerstballen, wat voor kerstboom, hoeveel versieringen kopen? Als ik deze kerst ballen zo zie vind ik paars in de boom toch echt heel leuk!




 Een mooi gedekte tafel. Dat geeft toch echt hét kerst gevoel!


Ik hoop jullie een klein beetje kerst inspiratie te hebben gegeven of anders toch een beetje te hebben vermaakt met leuke, sfeervolle foto's!

Hebben jullie al een idee hoe je jouw kamer/huisje gaat versieren?




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!