zondag 8 december 2013

My Weekly Update december #2

Goedemorgen allemaal! De tweede week van december alweer. Sinterklaas is weer weg dus heb ik eindelijk mijn huis een beetje kerst klaar gemaakt. En natuurlijk wat andere dingen gedaan. Kijken jullie mee?



Als eerste nam ik zondagavond een heerlijk voetbad met de Lush Bombardino. Hier staat inmiddels een review van online. Om deze te bekijken klik dan hier.


Elk jaar weer heb ik een adventkalender met chocolaatjes. Elke dag mag je dan een hokje open maken en een chocolaatje opeten. Hoe leuk is dat? Dit doe ik echt al sinds ik klein ben, tradities tradities ...



Mijn eerste Yankee kaarsje is een feit! Ik brandde Snowflake Cookie, heeeeerlijk. 


Weer eens sinaasappel sap drinken, ik hou hier meestal niet zo van maar besloot 't toch maar weer eens te proberen. 


Gezond ontbijtje!


Dit krijg je als je een boterham met gebraden gehakt zit te eten. Aaaawh ...


Donderdag gingen we nog even last minute Sinterklaas cadeautjes halen. We doen altijd een dobbelspel met Sinterklaas waarbij je 2 'echte' cadeautjes moet kopen en 1 neppe. Vandaar dat we even een uitverkoop winkel inliepen. Wat een spullen zeg!



We liepen nog even de Coffee Company in en dronken daar warme chocolademelk. Ik nam nog een vanille muffin. Deze was echt heerlijk. 


Voordat we Sinterklaas vieren eten we altijd eerst uitgebreid met z'n allen. Soep, broodjes, salades .. yummie.


Nadat we Sinterklaas hadden gevierd nam ik die avond nog een doos kerstspullen mee die nog in mijn oude kamer opgeslagen stonden. Het was geloof ik kwart voor 12 's avonds maar toch heb ik toen al wat kerst dingetjes neergezet. Meestal stond alles in mijn kleine slaapkamertje maar nu staat het in mijn eigen huis. Leuk maar wel even wennen. 


Zaterdag ging ik samen met mijn ouders op zoek naar een kerstboom en de nodige kerst spulletjes. Ik heb mijn kerstboom uiteindelijk bij Gamma gehaald en de spullen bij Blokker gekocht. Dat vergt nog wel even wat tijd zeg om alles bij elkaar te zoeken haha.

& dit is 'm dan! Mijn mooie kerstboom, vind hem echt perfect. Niet te groot of te breed, precies goed! Ik heb trouwens gekozen voor zilveren met paarse ballen. Tussendoor heb ik nog wat slingers, uiltjes en hartjes in de boom gehangen. Ik geniet hier zo intens van. Oh en bij deze wil ik nog graag even mijn ouders bedanken dat ze de hele dag mee zijn geweest om spullen te kopen, spullen uit te zoeken en hebben geholpen de boom neer te zetten en te versieren. Ik hou van jullie!



Ik wilde heel graag zo'n bordje met Xmas, en bij de Leen Bakker zag ik er eentje. Gelijk meegenomen dus. Hij staat  nu in mijn vensterbank, vind het zo leuk staan.

En dit was mijn week, zoals je ziet staat die een beetje in het teken van de kerst. Vind het weer zo gezellig dat alle kerst spullen staan en ik 's avonds weer kan genieten van alle lichtjes en gezelligheid.


Wanneer gaan jullie, jullie kamer/huis kerstproof maken? 
Heel fijn weekend nog!

XO




3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer. Wat grappig dat jij nog zo'n adventcalander met chocolaatjes hebt, ik vind die chocolaatjes nooit zo lekker eigenlijk haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke foto's, je kat is zo schattig! Zelf heb ik dit jaar ook nog eens zo'n Adventskalender met chocolaatjes, doet me erg denken aan vroeger toen ik klein was, toen had ik er ieder jaar één :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!