donderdag 16 januari 2014

Conclusie: Decubal Face Serum

Even geleden schreef ik een artikel over de Face Serum van Decubal. Ik was helemaal niet bekend met dit merk en vond het des te leuker om dit serum te proberen. Mijn flesje is nu helemaal op, dat betekent dat ik in dit artikel inga op wat het product doet voor mijn huid en of ik het nog opnieuw zou gebruiken. 



Het serum is bedoeld voor een droge & gevoelige huid. Het zit boordevol met voedende oliën die je huid helpen te herstellen. Een extra verzorging voor naast je dagcrème. 

Wil je trouwens het eerste artikel over de Decubal Face Serum terug lezen? Klik dan hier.



Jojoba, advocado, kamille en amandelolie helpen je huid weer iets soepeler te worden. Zeker voor in de wintermaanden is dit ideaal. 




De verpakking vind ik erg mooi en was erg fijn in gebruik.


 Dan doel ik vooral op het pompje waarmee je de serum doseert. In het begin was het even kijken hoeveel ik nodig had voor mijn gezicht, ik heb namelijk nog geen ervaring met serums, maar al vrij snel was ik erachter dat je niet teveel moet gebruiken omdat het anders niet goed intrekt. Dan blijft de rest nog op je huid liggen en dat is niet zo prettig.



 Zoals je ziet is de serum heel dun en vloeibaar.


Goed, dan nu de conclusie. Wat vond ik van dit product? Ik had het niet verwacht maar ik ben over het algemeen heel erg tevreden met deze serum. Ik vond het ergens gewoon jammer dat 'ie op was. Ik ben het product precies op het juiste moment gaan gebruiken, in het najaar. Mijn huid wordt dan droger en trekkeriger en zo'n extra voedende serum heeft dan toch echt een positieve werking. Zoals ik al zei moet je niet teveel gebruiken, het moet wel goed in je huid kunnen trekken. Het duurt dus even voordat je je dagcrème aan kunt brengen. Met gebruik van dit serum bleef mijn foundation beter zitten en kwamen er geen irritante droge velletjes op mijn gezicht. Ja, ik ben heel erg te spreken over de serum van Decubal. Met andere spullen van dit merk heb ik nog geen ervaring maar dit is in ieder geval wel voor herhaling vatbaar.

Decubal Face Serum is bij de meeste drogisterijen te koop en kost €16,99.




4 opmerkingen:

  1. Is decubal ook in gewone drogisterijen te koop? Ik dacht alleen bij de Tuinen.
    Ik heb zelf de hoofdhuidkuur van Decubal en die is super. Ik ben daardoor heel benieuwd naar de andere producten. Ook deze klinkt weer heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt de decubal producten ook vinden bij de DA drogist en ik heb ze ook gezien bij andere drogisten dus ze zijn zeker niet alleen bij de Tuinen verkrijgbaar!

      Verwijderen
    2. Oh oké, dankjewel! Wij hebben geen DA in de buurt en ik heb ze nog nergens anders gezien :)

      Verwijderen
  2. Hoe is het trouwens in Australië meid? Went het al een beetje, hoeverre dat in die 2 dagen mogelijk is natuurlijk? Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!