vrijdag 17 januari 2014

Q&A a day journal

Toen mijn zus voor Kerst dit boekje vroeg en ik 'm voor haar besteld had, had ik meteen spijt dat ik hem niet 2 keer had besteld. Ik werd meteen verliefd op dit kleine boekje. Het idee is dat je 5 jaar lang elke dag een vraag beantwoord. Zo heb je een soort van archief en kun je na die 5 jaar nog eens terug kijken wat je toen hebt opgeschreven. Super leuk!






Het boekje oogt al leuk. Ik had verwacht dat 'ie groter was maar hij heeft precies een goede grootte. Ideaal ook om mee te nemen. Wat me meteen opviel zijn de bladzijdes. De zijkant van de bladzijdes hebben een mooie gouden kleur.


Zoals je hier ook kunt lezen is dit boekje bedoeld als een soort tijd capsule. Naarmate de tijd verstrijkt zie je hoe jou antwoorden veranderen. 


Ik vind het heel leuk dat de vragen zo verschillen. De een is grappig en de ander wat meer serieus. 


 'What is your motto?' oftewel 'Wat is je motto?'. 


 'What are your top three wishes?' - 'Wat zijn je drie liefste wensen?'
'List what you've eaten for the past week' - 'Schrijf op wat je de afgelopen week hebt gegeten'


Ik ben precies op 1 januari begonnen met schrijven en heb er tot nu toe heel veel plezier in! Ik heb hem altijd op mijn nachtkastje liggen zodat ik voordat ik ga slapen er nog iets in kan schrijven. Tot nu toe zijn de vragen heel gevarieerd wat het des te spannender maakt welke vraag er weer gaat komen. Echt een aanrader dus! 

Q&A a day journal kost €14,49  en is hier te koop.







1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!