zondag 26 januari 2014

My Weekly Update januari #3

 Er is weer een drukke week voorbij en dinsdag begint voor ons het echte leven. Mijn vriend gaat beginnen met zijn stage en ik ben nog steeds druk op zoek naar een baan. Deze week zijn we twee keer naar Melbourne geweest, wat een geweldige stad!




 Als je in Melbourne loopt lijkt het net op New York met al die hoge gebouwen. 




 Dit vind ik echt grappig van die 'levende' standbeelden. 






 Overal kom je van dit soort grote posters tegen omdat de Australian Open in Melbourne is. 


 UGGS!


 Overdekt winkelcentrum.






 Flinders Station.








 Drukte.


 'Hello!'




 Smile!


 Als ontbijt krijgen we altijd de meest lekkere dingen. Hier kregen we toast met roerei, mmm ...


 Concert dvd's kijken, daar zijn ze hier nogal gek op haha.


Vrijdagochtend vertrokken we om 8.45 met de trein naar Melbourne. Een 2 uur durende reis, en het regende .. meeeh. We hadden twee bezichtigingen in studenten huizen maar die waren allebei echt rampzalig. Gelukkig hebben we voor maandag nog een bezichtiging geregeld en dat ziet er al een stuk beter uit. Ben benieuwd!


 We hadden nog niet ontbeten dus namen we, ja waarom niet, een stuk pizza als ontbijt. 


 Starbucks everywhere! 


 Al dat lekkers, hoe kun je die verleiding weerstaan?


Nou niet dus, ik nam een Raspberry Black Current Juice en een stuk New York Cheesecake, goddelijk ..

En dit was mijn week zo ongeveer. We hebben ongeveer drie volle dagen thuis gezeten op zoek naar werk en huizen, dit is nog best lastig maar hopelijk is het huis waar we maandag gaan kijken een goede optie. Aangezien mijn vriend dinsdag met zijn stage begint en hier blijven vanwege de lange afstand echt geen optie is moeten we ergens naartoe. Beetje vervelend.

Hoe was jullie week? Wordt het al een beetje winter in Nederland?
XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!