maandag 27 januari 2014

Catrice Eyebrow Set

Ik ben de laatste jaren wat veranderd op het gebied van wenkbrauwen. Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden een fotoshoot had en de fotograaf me vroeg of ik mijn wenkbrauwen weleens epileerde. 'Eh nee?' antwoordde ik. Daar werd meteen iets aan gedaan en sindsdien epileer ik ze trouw, elke dag, als dit nodig is. Daarna ben ik ze geen tekenen met een potloodje en nu wilde ik weer eens iets anders proberen. Wenkbrauwpoeder. Dit heb ik al eerder gebruikt maar ik ben die poeder kwijt geraakt. Geen probleem, goede gelegenheid om Catrice te testen!



Ik kocht deze eyebrow set bij de Kruidvat. Al eerder was ik er al eens langsgelopen en trok hij mijn aandacht. De set is een klein zwart doosje die een borsteltje, een kwastje, spiegeltje en een pincet bevat.




Het doosje is mooi klein en dus handig om mee te nemen.


Op de achterkant staat een kleine uitleg hoe je de set moet/kunt gebruiken.


Als je het doosje openklapt zie je gelijk twee mooie kleuren. Een lichtbruine en een chocoladebruine kleur. Het spiegeltje zit handig in de deksel verwerkt.




Swatches van de twee kleuren. 




Er zit dus een apart laatje aan de onderkant van het doosje. Het duurde even voordat ik doorhad hoe het laatje open moest haha. Ik vind dit heel slim bedacht, zo heb je altijd alles bij de hand.




Mini borsteltje, kwastje en pincetje.




Het is een leuk idee om deze erbij te doen, helaas werken ze in praktijk niet zo goed. Het pincetje vind ik dan nog het fijnst werken van allemaal. Ik werk mijn wenkbrauwen nog steeds bij met dit kleine kwastje en borsteltje omdat ik geen aparte kwast hiervoor heb. Op zich werkt het wel maar het duurt gewoon langer en het werkt iets minder nauwkeurig.Verder ben ik wel heel tevreden over de poeder zelf. Ik kan allebei de kleuren gebruiken en de pigmentatie vind ik heel goed!

De Catrice Eyebrow Set is te koop bij Kruidvat en kost €3,99.




2 opmerkingen:

  1. Wat een lief en handig setje, goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik deze al een tijdje en ik vind hem echt heel fijn!
    Fijn artikel ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!