maandag 20 januari 2014

The Beauty Bakery Bath Cupcake

Een cupcake voor in bad? Yes please. Sinds kort heb ik ontdekt dat bruisballen of producten voor in bad ook prima werken voor in een voetbad. Laatst liet ik jullie de unboxing van The Beauty Bakery Christmas Box zien en mijn eerste product die ik gebruikte was de Bath Cupcake. 


De cupcake zit in een bakje met een schattig papiertje eromheen. Lief roze, lekker girly. 


Er zit zelfs een klein kersje bovenop, hoe grappig gedaan. De cupcake ruikt heerlijk zoet en als het goed is ruik ik verzorgende shea boter. Dan ben ik al verkocht!



Voordat je de cupcake mee naar bad neemt is het wel belangrijk dat je het papiertje eraf haalt! Die smelt namelijk niet, haha.


Daar gaan we!




Het cakeje valt uiteindelijk uit elkaar, het smelt niet heel snel dus verwacht geen bruisbal effect.


Ik ben gek op dit kleine cupcakeje! Meestal eet ik ze liever op maar deze is zeker favoriet voor in mijn voetbad. Hij verzorgt mijn voeten goed en er zitten een heleboel verzorgende boters in wat ervoor zorgt dat je geen extra voetcrème (of bodylotion!) nodig hebt. 

Deze Bath Cupcake is te koop via de webshop van The Beauty Bakery. 




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!