donderdag 6 februari 2014

De Sharkini, Go or No Go?

Meestal als ik ga zwemmen wil ik liever geen haai tegenkomen. Lijkt me logisch toch? Misschien komen we ze straks toch wat vaker tegen maar dan in mensenvorm. De sharkini is een badpak met een open stuk en haaientanden. Mode of modemisser? 



De sharkini is ontworpen door Aby van Bad Aby Designs. Aby begon als model maar heeft daarna besloten dat ze zelf kleding wilde gaan ontwerpen.

Zou jij dit gevaarlijke badpak durven dragen? Dan mag je even in je portemonnee graven want een exemplaar kost €100,- . En dat niet alleen, er is zelfs een heuse wachtrij om een sharkini te bemachtigen. 





Persoonlijk zou ik er nooit een dragen, vind het wel leuk bedacht maar ik zou er zelf geen €100,- voor over hebben. 


Wat vind jij van de sharkini, zou jij er een kopen?




5 opmerkingen:

  1. Hi leuke blog!!♥ ik ben je gaan volgen! Volg je me terug?;)
    Ik zou hem zelf nooit dragen maar zie iemand met de style van bijvoorbeeld miley cyrus hem wel dragen.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ohmygod noooo ;p! Ik vind het hilarisch maar niet iets wat je ook daadwerkelijk zou dragen ;-)!!
    Wat ik wel heel gaaf vind is dat die meid die 'm draagt niet zo'n skinny modelletje is (ik lees dat ze voormalig model is maar ze ziet er echt goed uit). Gewoon een normale meid, tof!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het best gaaf, maar zelf zou ik dit niet dragen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah ik moest hier echt heel hard om lachen. Ik zou het nooit dragen.. Met als belangrijkste reden: je wordt zoooooo ohandig bruin dan! :P

    Leuke blog heb je! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha Iris daar had ik nog niet eens aan gedacht, dan krijg je inderdaad wel een rare afdruk op je lichaam. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!