woensdag 5 februari 2014

10% korting op alle tassen bij Marington!

Een tas is nooit een overbodige luxe, hoe meer hoe beter denk ik altijd maar. Dan heb je tenminste elke dag keuze toch? Ik ben, zoals vele, tassen verslaafd en bij elke tassen winkel/webshop blijf ik even hangen. Jammer alleen dat ze vaak best wel prijzig zijn. HO STOP! Niet meer, want ik mag jullie allemaal 10% korting op alle tassen van Marington geven!


Hoe fijn is dat, 10% korting op alle tassen! Laptoptassen, schoudertassen, handtassen, you name it. Marington heeft 't allemaal. 


Ik vind deze schoudertas erg mooi met de bruine ritsen aan de zijkant. 


Liefde! Hoe mooi is deze leren tas met gouden hangertje. 




Wat een gave laptoptas is dit zeg! Ik heb een zwarte saaie laptoptas waarvan de ritssluiting een beetje kapot aan het gaan is. Dit is een hele chique laptoptas met twee gespen aan de voorkant. Marington heeft nog meer mooie laptoptassen, check ze hier: http://www.marington.nl/mode/tassen/laptoptassen 


Een basic zwarte tas mag niet ontbreken in je tassen collectie. Meer zwarte tassen zien? Kijk dan hier: http://www.marington.nl/mode/tassen/zwarte-tassen

Zoals ik dus al zei mag ik jullie 10% korting geven op de hele collectie tassen. De kortingscode is: bh7Jr2dF en je mag deze onbeperkt gebruiken. Shop erop los zou ik zeggen! 

De kortingsactie geldt t/m 14 februari. 



2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!