donderdag 20 maart 2014

Kussenspray om goed te kunnen slapen

Eenderde van alle volwassenen in Nederland heeft last van slaapproblemen. Dat is nogal een flink aantal. Ikzelf heb soms ook wel moeite om in slaap te vallen. Ik ben echt een piekeraar, als ik in bed lig ga ik overal over na liggen denken en val ik moeilijk in slaap. Heel vervelend en heb er nooit echt iets aan gedaan. Maar nu is er een heel handig middeltje waardoor je sneller in slaap valt en beter in slaap blijft. 


Elke 24 uur worden er zo'n 30.000 recepten voorgeschreven voor slaappillen in Nederland. Dat zijn er per jaar ongeveer 10 miljoen! Gelukkig is er nu een andere en wat natuurlijkere oplossing om lekker in slaap te vallen: De Deep Sleep Pillow Spray van 'thisworks'. 


Deze spray zit vol met essentiële oliën van lavendel, vetiver en wilde kamille om je lichaam en geest te kalmeren. Ik weet uit ervaring dat lavendel heel erg goed werkt om slaperig te worden en goed in slaap te vallen. Uit recent onderzoek blijkt dat deze spray echt werkt!

Proefpersonen gebruikten twee weken achter elkaar een kussenspray met de geur van lavendel maar zonder de slaapwekkende werking van plantaardige actieve stoffen waarna ze vervolgens weer twee weken de This Works Deep Sleep Pillow Spray gebruikten. De resultaten tonen aan dat Deep Sleep Pillow Spray zijn werk goed doet en het in slaap vallen en in slaap blijven verbeterd. 


Ik ben wel erg benieuwd geworden naar deze spray, ik houd niet zo van slaappillen of dat soort dingen en aangezien dit helemaal natuurlijk is lijkt het me wel een keer leuk om dit te proberen.

This Works Deep Sleep Pillow spray is online te koop voor €19,50 bij Cosmania.nl





1 opmerking:

  1. Lavendel is echt een super fijne, kalmerende geur. Zelf heb ik niet echt slaapproblemen, maar dit lijkt me wel super fijn, ook om een beetje te kalmeren :) En ik ben gewoon dol op de geur lavendel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!