donderdag 13 maart 2014

Lady Speed Stick

De o zo bekende Lady Speed Stick. Eindelijk heb ik 'r weten te bemachtigen! Nu is dat hier in Australië gelukkig niet zo moeilijk maar ik was zo benieuwd naar deze deodorant. Dit schijnt echt de queen onder de deodorants te zijn dus ik hoopte natuurlijk op een spetterend resultaat.


Lady Speed Stick zit in een paarse omhulsel, nu is dat toevallig mijn lievelingskleur dus 1 puntje voor de deo. Hij beloofd je 24 uur fris en droog te houden, nu vind ik dat nogal een belofte voor een deodorant. Ik ken er namelijk niet één die mij echt droog houd. 


De deo heeft een fijn en handzaam formaat, ideaal om mee op reis te nemen. Dit is de 'cool & fresh' variant, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Lady Speed Stick in nog meer geuren te verkrijgen is. 



De ingrediënten. 


Op de achterkant staat nog een klein stukje informatie over hoe de deo te gebruiken. 


Als je de dop verwijdert zie je dat er nog een extra plastic beschermings-kapje opzit. 


Toen ik even aan de deodorant snuffelde rook ik meteen een hele lekkere en frisse geur. Ik heb vaak met deodorants dat de geur lekker is maar zodra je een uur ermee rondloopt vervaagt het en ruik je het nog amper. Ik hoopte dat dat met deze niet zou gebeuren.


Onderaan zit er een klein wieltje waaraan je moet draaien zodat de deodorant omhoog komt. Op de een of andere manier krijg ik die van mij niet omlaag gedraaid. Ik heb al een keer een nieuwe gekocht en daar gebeurd hetzelfde bij. Blijkbaar doe ik dan iets verkeerd, geen idee. Dus ik laat het maar gewoon zo, misschien dat het zo hoort?


Het aanbrengen gaat heel gemakkelijk, doordat het product zacht is irriteert het je huid niet. De geur blijft, zoals ik al hoopte, lang op je huid zitten. Fijn! Helaas houd het me niet de hele dag 'droog'. Maar zoals ik al zei heb ik nog geen een deodorant ontdekt die dit voor elkaar krijgt. 


Ik ben heel erg blij met de Lady Speed Stick, doordat ik dacht dat mijn eerste kapot was heb ik er nog een bij gekocht. Ik kan dus weer even vooruit! Zoals ik al zei gaat het aanbrengen heel gemakkelijk, maakt het mijn huid zacht en zorgt het ervoor dat ik de hele dag lekker ruik. Jammer dat 'ie mijn oksels niet droog kan houden maar dat neem ik dan maar met een korreltje zout. Als ik zweet dan ruik je gelukkig niet mijn zweet maar de frisse geur van de deo. Job done!

Ik kocht de Lady Speed Stick voor $4,39 maar is sinds kort ook in Nederland te koop




1 opmerking:

  1. Deze lijkt me zo fijn he! En handig dat het nu eindelijk in NL te verkrijgen is!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!