woensdag 12 maart 2014

Simple kind to eyes eye make-up remover

Voordat ik de geweldige miccelair reiniger van Garnier ontdekte moest ik hier op zoek naar een andere make-up remover. In Nederland gebruikte ik vaak kokosvet, hier kom je daar niet zo gemakkelijk aan en als je het al vind is het behoorlijk prijzig. Dus nam ik de Simple eye make-up remover mee. Was het wat?



 De remover ziet er op het eerste gezicht goed uit. Het is een klein plastic flesje, niks bijzonders verder.


 Zoals je kunt lezen schijnen er ook nog multi-vitaminen in te zitten, en is het erg geschikt voor de gevoelige huid.


Er zitten dus twee soorten vitamines in en geen olie, wat er dus voor hoort te zorgen dat er geen irritant vettig laagje op je ogen achter blijft. Ook bevat en geen parfum of kleurstoffen. 


 Op de achterzijde kom je er snel genoeg achter welke vitamines er in de remover zitten; Pro-vitamine B5 en Vitamine E. 




 Doseren gaat ook gemakkelijk met de 'klik flacon'. Handig!


Mijn oordeel over dit product is goed. Het is makkelijk in gebruik, het irriteert mijn huid op geen enkele manier en het doet zijn werk. Ik heb het niet zo heel veel gebruikt omdat ik nogal lui ben geweest in het reinigen van mijn huid. Simple doet zijn naam eer aan. Gemakkelijk en snel je make-up verwijderen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!