dinsdag 11 maart 2014

NOTD: Rimmel Coralicious

 Voordat ik naar Australië vertrok had ik een paar nagellakjes in mijn koffer gegooid. Een kwartier voordat ik naar het vliegveld vertrok kwam ik erachter dat mijn koffer niet meer dichtging dus moest ik er wat dingen uithalen. Met pijn in mijn hart haalde ik mijn nagellak uit m'n koffer. Uiteindelijk heb ik maar twee kleurtjes mee kunnen nemen: blauw en groen. Ik miste nog een mooie roze of rode kleur, zo'n kleur die eigenlijk altijd kan. Helaas is cosmetica hier peperduur maar gelukkig waren de Rimmel producten in de aanbieding bij een warenhuis. Ik pakte de eerste kleur die me opviel en die laat ik vandaag zien in een nieuwe Nail Of The Day. 


Deze kleur komt uit de 60 seconds lijn. Nagellak die in 60 seconden zo goed als droog is. Ik heb hier al twee andere nagellakjes van en die werken prima. 


Ik koos voor de kleur 430 Coralicious. De naam is al cute, zo ook het kleurtje. Het is een mooie oranje, roze kleur. Het is hier op het moment zomer dus zo'n fris kleurtje kunnen mijn nagels nu absoluut hebben.  


Dit zijn mijn nagels met 2 laagjes Coralicious. De nagellak droogt lekker snel, geen idee of het echt 60 seconden is, en dekt goed.


Ik ben heel erg blij dat ik dit lakje heb meegenomen. Zo heb ik weer een leuk, opvallend kleurtje die ik aan mijn collectie kan toevoegen. 

De Rimmel 60 seconds nagellak kost €6,99 en is verkrijgbaar bij de drogist.




3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kleurtje, ik heb hem zelf ook en ben er erg tevreden over :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk kleurtje ;) Zelf vind ik die 60 seconden lakjes van Rimmel altijd erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zonde dat je lakjes niet kon meenemen :(
    Maar dit kleurtje is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!