maandag 10 maart 2014

Verslaafd aan budget make-up


Verslavingen zijn over het algemeen slecht, ik denk dat veel mensen het hier wel mee eens zijn. Behalve als het gaat om voor zo min mogelijk geld een goed product te kopen.



Budget make-up, ik krijg er geen genoeg van. Ik kan uren rondstruinen tussen de schappen van bijvoorbeeld Essence, NYC, Catrice. Waarom het zo verslavend is? Waarschijnlijk omdat ik al die mooie producten zie, naar de prijskaartjes kijk en denk: 'Wauw, cheap!'. Budget make-up is een belangrijk onderdeel van mijn blog. Ik ben mijn blog begonnen om mijn ervaringen met beauty/make-up producten te delen met meiden die dit leuk vinden om te lezen. Ik heb alleen geen grote oneindig lange geldboom in mijn tuin staan en moet ik, net als de meeste meiden van mijn leeftijd, wel een beetje op mijn portemonnee letten. Geen probleem, dit vind ik juist leuk om te doen. Want denk eraan dat goede make-up echt geen fortuin hoeft te kosten. Ik heb hele goede ervaringen met Catrice en Essence, de kwaliteit van de producten is over het algemeen erg goed en je betaald er een fijne prijs voor. 

Een aantal goede budget make-up merken waar ik zelf helemaal verslaafd aan ben:

- Hema
- NYC
- Catrice
- Essence 


bron foto: beautyjournaal.nl

Ik heb zelf nog weleens dat ik voor een schap sta en nogal twijfel over een product. Wat ik dan doe? Vaak koop ik het dan toch, ik wil het toch testen voor mijn blog en bovendien is het vaak erg goedkoop waardoor je niet het gevoel hebt dat je een heleboel geld weggooit. Soms koop ik iets teveel (ach) maar het is maar weinig keren gebeurd dat ik erachter kwam dat ik een prut product had gekocht. 

Wie is er nog meer gek op budget make-up en wat zijn jullie ervaringen?




2 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook wel dol op budgetmerken, maar toch ook wel van wat duurdere producten. Een combinatie van verschillende merken vind ik het fijnst :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!