donderdag 6 maart 2014

The Beauty Bakery's Diamond Dust whipped body butter

Toen ik de Christmas Box van The Beauty Bakery unboxte (klik hier voor de unboxing) kon ik niet wachten om alle producten uit te proberen en te onderwerpen aan een grondige test. Ik wist dat veel mensen fan waren van de luchtige body butters, en heerlijk geurende scrubs maar dat wilde ik zelf ook weleens zien. De Diva Diamond Dust body butter was als eerste aan de beurt.  




De 'delicious whipped body butter' zit in een handig potje. Misschien niet zo hygiënisch maar met body butters heb ik hier niet zo'n probleem mee. 


De body butter heeft een super zachte, slagroomachtige structuur. Likje nemen? Doe maar niet, maar het is wel erg verleidelijk. Bij aanraking van de huid veranderd de 'slagroom' in een luxe skin oil die je huid heerlijk zacht en glad maakt. 


Hier heb ik wat Diamond Dust verdeeld over mijn hand en zoals je ziet laat het een lichte glinstering achter. Niet hinderlijk, ik vind het wel iets hebben! De olie trekt snel in en blijft niet als vettig laagje op je huid liggen.


Deze body butter zit vol met voedende ingrediënten waaronder sheaboter. Bovendien is het erg zuinig in gebruik want je hebt per keer maar een klein beetje nodig. Ik vind dit product hemels! Buiten het feit dat 'ie mijn huid goed verzorgt en zuinig is, ruikt deze ook goddelijk. Je waant je echt in een spa met dit engeltje!


De Diamond Dust body butter is te koop bij The Beauty Bakery en kost €9,90.




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!