maandag 17 maart 2014

Viktor & Rolf lanceren nieuw parfum Bonbon

Als je zegt Flowerbomb dan zeg ik: 'Halleluja!'. Ik ben verzot op deze geur van Viktor & Rolf, wat zeg ik, het is mijn favoriete geur ooit. Gaat daar misschien verandering in komen? Misschien, want Viktor & Rolf introduceren hun nieuwe parfum Bonbon. Als dat niet heerlijk klinkt ...


Viktor & Rolf lanceerde Bonbon niet in fancy Parijs, Milaan of andere grote modestad maar in niets minder dan Amsterdam, in de Bijenkorf om precies te zijn. Heel bijzonder want die Bijenkorf aan het Beursplein is het warenhuis dat dit parfum als eerste wereldwijd mag lanceren.

Waar Flowerbomb een regelrecht succes was komen de twee heren dus weer met een nieuw parfum. Een parfum dat, de naam zegt het eigenlijk al, een suikerzoete geur heeft. De zoete geur komt door de ingredienten: mandarijn, karamelnoten, perzik & sinaasappel. Over het parfumflesje is, zoals we gewend zijn, ook weer goed nagedacht. Bonbon komt in een prachtige roze flacon die eruit ziet als een bonbon met een strik eromheen. Hoe kun je daar je tanden nu niet in willen zetten?


De geur is perfect als je van zoet houd. Bonbon is zonder twijfel een heerlijke, vrouwelijke en bijzondere parfum. 


Een flacon Bonbon (30 ml) kost €68,00. Ik ben ontzettend benieuwd naar deze geur en ga deze, als ik terug ben, zeker toevoegen aan mijn parfum collectie!

Viktor & Rolf Bonbon is vanaf 15 maart exclusief te koop bij de Bijenkorf en in hun webshop. Vanaf april zul je Bonbon ook bij andere parfumerieĆ«n kunnen kopen.

5 opmerkingen:

  1. Oehlala kinkt heerlijk! Sowieso zijn hun geuren vaak goddelijk! Ik ben erg benieuwd hoe de geur ruikt, maar het klinkt in ieder geval al erg goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat cute is dat flesje! Ik ben heel erg benieuwd hoe deze ruikt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die geur klinkt echt heerlijk. De flacon is trouwens super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik echt zo benieuwd naar! :D leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!