maandag 5 mei 2014

Catrice Carnival of Colours collectie

Catrice komt half juni met een té vrolijke en kleurrijke Limited Edition. De zomer in Brazilie diende als inspiratie. Deze collectie bestaat uit een hoop fleurige producten die perfect zijn voor als het zonnetje straks weer tevoorschijn komt! 



 Ultimate Colour Lip Gloss
Als eerste deze super vrolijke lipglosses. De gloss heeft een mooie glans en zijn te koop in vier verschillende kleuren.
Prijs: €2,99


Ultimate Lip Laquer
Een LE van Catrice zonder nagellak is geen LE dus ook deze keer komt het merk weer met een paar hele mooie lakjes, zeven om precies te zijn.
Prijs: €2,99


  • Team Blue
  • Viva Brasil
  • Burning Down The Arena
  • When I Say Li, You Say Lac ..
  • Go Yellow, Go!
  • Feel The SpiRED
  • Black For Gold


Cat Eyes Eyeliner Pen
Een eyeliner mag in deze collectie niet ontbreken. Met deze pen kun je zowel een dunne als dikke lijn om je oog zetten. Maak het zo catty als je zelf wilt!
Prijs: €3,59


Baked Trio Eyeshadow
Hoe mooi zijn deze drie gebakken oogschaduws? In elk doosje zitten drie mooie kleuren die met elkaar gecombineerd maar net zo goed los gebruikt kunnen worden. Gebruik ze droog of nat voor een mooi effect. 
Prijs: €3,89

Ik vind het een mooie collectie hoewel ik even moet wennen aan de hoeveelheid kleur die erin zitten. Vooral de oogschaduws vind ik prachtig en zou ik het eerste kopen.

Wat vind jij van de nieuwe Carnival of Colours collectie?




5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk zomerse collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke collectie. Ik ga zeker een kijkje nemen in de catrice schappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke collectie! Ik vind vooral die oogschaduwpalettejes erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar de nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ziet er uit als een leuke collectie.
    Ik vind de lakjes erg leuk en daar ga ik er zeker wat van aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!