maandag 2 juni 2014

MARC JACOBS DAISY

Ik heb over het algemeen niet zoveel met bloemen of planten maar ik heb nu een bloemetje gevonden waar ik direct verliefd op ben geworden. Marc Jacobs Daisy is zoet, bloemig en gewoon geweldig.


Moet je nou kijken wat een plaatje het is.


Daisy zit in een mooi zwart doosje versierd met madeliefjes. Erg leuk gedaan! 




Ik kocht de Eau de Toilette spray van 50 ml. De Eau de Parfum heb ik ook even aan geroken maar die vond ik iets té zwaar. Er werd me ook aangeraden voor deze te gaan omdat dit gewoon de klassieker is die het meest wordt verkocht.


De ingrediënten staan allemaal op het zwarte doosje.


En dan nu over naar waar het natuurlijk allemaal om draait: het flesje en de geur. Ik ben gewoon flabbergasted door het flesje. Marc Jacobs maakt er iedere keer weer een mooi kunstwerkje van, die dop is echt prachtig.


Let niet op het spiegelbeeld maar op het flesje. (ha)


Hoe schattig? Dit is echt een juweeltje en staat prachtig in iedere parfum stash.


De geur is licht, verfrissend en doet je denken aan de lente wanneer alles gaat bloeien en de eerste zonnestralen tevoorschijn komen.



Topnoten: Violet en aardbei blaadjes
Hartnoten: Violet bloemblaadjes en jasmijn boeket
Basisnoten: Musk en vanille

Ik word echt ontzettend vrolijk van deze geur. Ondanks dat het een EDT is ruik je de geur erg goed en blijft 'ie lekker lang bij je. Ah, ik heb er echt weer een favoriet bij. Helaas is het weer hier in Melbourne niet echt 'lenterig' maar toch draag ik Daisy met liefde iedere dag zodat ik toch een beetje het zonnetje bij me heb. 

Marc Jacobs Daisy kost €66,60 en is te koop bij de parfumerie. 



Wisten jullie trouwens dat LipstickLicous ook een Facebook pagina heeft? Ik zou het heel leuk vinden als jullie deze pagina zouden willen liken. Klik hier om naar de Facebook pagina te gaan. Dank jullie wel!




2 opmerkingen:

  1. Het is echt een prachtige geur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geurtjes van MJ zijn altijd zo lekker. Mijn moeder heeft deze ook, en het is inderdaad een heerlijke geur!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!