zondag 29 juni 2014

MY WEEKLY UPDATE JUNI #5

Deze week was een bizar drukke week waarin we zoveel hebben gezien en gedaan. Ik ga er niet teveel over zeggen, ik zou gewoon de foto's mee gaan kijken!



Zondag zijn we met de nicht van mijn vriend en haar kinderen naar het Cohunu Koala Park geweest. Ik wilde dolgraag een koala vasthouden en in dit park kon dat. Er waren ook nog allerlei andere dingen zoals natuurlijk kangoeroes!


 Kangoeroe chillin' out.




 Met de koala! Ik vind dit echt zo'n lieve foto. 




Toen we in Brunswick Junction (een dorpje twee uur van het huis waar we eerst bleven vandaan) aankwamen gingen we als eerste met de tante van mijn vriend boodschappen doen. Ze hebben hier een gigantische biologische supermarkt waar ik mijn ogen uitkeek. 


 Overal in Brunswick kom je koeien tegen. Dit dorp staat dan ook bekend om zijn zuivel producten.




 Klein hagedisje in de slaapkamer, hihi.


 We reden zo'n twee uur naar de Canal Rocks. Een prachtige steen formatie langs het strand. 


 <3


 Onderweg stopten we ergens om koffie te drinken en op de tafels lagen allemaal denk spelletjes, zoals puzzels e.d. Super fun!


Ook speelden we dit spel: BrainBox, je krijgt dan allemaal kaartjes met afbeeldingen en wat tekst erop te zien. Je krijgt 10 seconden om dit te onthouden en vervolgens wordt er dan een vraag gesteld over datgene wat je net hebt gezien. Heel goed voor je geheugen en we hebben meteen zo'n BrainBox meegenomen. 


 Je kunt hier langs de kust zelfs walvissen spotten. Helaas wel pas van september tot november.








 Selfie op de rotsen. 


Het weer was niet altijd even lekker. Het is hier inmiddels winter en dus ook redelijk koud en nat. Een dag regende het de hele middag en hebben we binnen bordspelletjes gedaan.


 Pokeren!


 Heerlijk, we krijgen hier allemaal Nederlandse stuff te eten zoals hageslag en krakelingen. Aren't we lucky?


 Vrijdagochtend maakten we een boswandeling. Heerlijk!


 's Middags was het heerlijk weer en gingen we lekker in de tuin zitten. Ik las mijn Australian Vogue.


Zaterdagavond speelden we poker om geld. Ik heb zelf niet meegedaan want ik vind het nog iets te ingewikkeld. Maar ik vind het wel leuk om naar te kijken!

Nu ik dit typ is het drie uur 's nachts dus ik ga snel afsluiten. Ik heb een hele leuke week gehad maar ik kan het toch niet laten stiekem af te tellen tot we naar huis gaan. Ik heb het hier heerlijk maar ik kan niet wachten om iedereen weer terug te zien. Maandag hebben we een lange dag want dan rijden we drie uur naar een andere nicht van mijn vriend waar we dan weer een paar nachten blijven. Wat we de rest van de week gaan doen weet ik nog niet dus dat wordt een verrassing! 


Bedankt voor het lezen & ik wens iedereen een fijne zondag!
XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!