zaterdag 19 juli 2014

ANDRÉLON GO FOR TEXTURE BEACH SPRAY

Mooie beachy waves wil iedereen wel in de zomer. Golvende en warrige lokken zijn een trend die ik al steeds meer om me heen zie. Super cool, ik heb van mezelf al best wel veel slag in mijn haar dus ik vind het dan extra leuk als ik zie dat veel merken hier iets mee doen. Andrélon is er een van, zij komen met de Go For Texture Beach Spray.



De spray maakt deel uit van de Pink Collection, vandaar de opvallende paars/roze verpakking. 


Deze Texture Spray zou je haar een warrig effect en een natuurlijke textuur moeten geven. Tony & Guy hebben een soortgelijke Sea Salt Spray die ik ook graag een keer wil proberen. Ik ben benieuwd wat Andrélon ervan bakt.


Het is een grote fles die je prima met je mee zou kunnen nemen in je tas. Hij ligt fijn in de hand en op de spray kop zit nog een dop zodat je niet per ongeluk je tas onder sprayt.


De beloftes van Andrélon.


De ingrediënten die in de spray zitten. 


Laten we eens kijken wat de spray voor mijn haar doet. Zo ziet mijn haar eruit als ik er niks mee heb gedaan. Zoals je ziet heb ik van nature al slag in mijn haar. 



De bedoeling is dat als je de spray op je haar hebt aangebracht je tussen je handen wat haar pakt en dit tegen elkaar aan wrijft. Zo creëer je een warrig effect. Of pak tussen je duim en wijsvinger een plukje haar en wrijf dit tegen elkaar.





En kijk! Het wordt echt warrig!


Nog even de andere kant sprayen ...


Easy peasy, warrig haar maakt de Andrélon Go For Texture Spray zeker weten!


Ik ben heel blij met deze Texture Spray. Normaal gesproken vindt ik mijn natuurlijke slag verschrikkelijk maar met deze spray creeer ik toch net een iets ander kapsel wat ik dan wel weer heel leuk & mooi vind. Het is makkelijk in gebruik, snel, ruikt heerlijk, plakt niet en doet wat 'ie beloofd. Ben jij op zoek naar zomers, warrig, beachy haar? Dan is dit zeker een aanrader!

De Andrélon Go For Texture Spray kost €4,99 en is te koop bij de drogist. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!