dinsdag 15 juli 2014

IPHONE5 GADGETS

Mijn lieve Samsung mobiel die ik nu, volgens mij, twee jaar in mijn bezit heb is bijna aan zijn eindje. Heel droevig maar er is helaas niks aan te doen. Hij wordt traag, slaat dingen niet meer zo goed op en tot overmaat van ramp zit er een hele mooie barst in het scherm waardoor datgene wat je op het scherm hoort te zien een beetje verscholen wordt. Eigenlijk mocht ik pas een nieuwe telefoon uitzoeken volgend jaar maart maar na een beetje slim plannen en dingen uitzoeken kan ik volgende week al een nieuwe halen als ik in Nederland ben. Huraay! Drie keer raden wat het wordt ...

bron foto: www.theverge.com

Yessss ik ga voor een Iphone 5S! Ik vind het zo gaaf. In het begin vond ik Apple helemaal niets maar nu ik er, door de jaren heen, wat meer mee heb gewerkt wil ik eigenlijk niet meer zonder. Ik ben verknocht aan mijn Ipad dus nu moet er ook een Iphone komen vind ik. (ha) Nu betekent het wel dat ik als ik mijn lieve Iphone eindelijk in mijn bezit heb er wat gadgets en hoesjes moeten komen. Ik heb al wat rond gezocht en de volgende hoesjes gevonden die ik graag wil hebben. 



 Iphone hoesje van Bershka. 


 Iphone hoesje van Bershka. 


Natuurlijk weet ik dat je de 'echte' Apple telefoon hoesje hebt maar die vind ik zo achterlijk duur en dat wil ik er echt niet aan uitgeven. Zeker niet omdat ik ze niet zo bijzonder vindt. 


Wat is mijn punt met dit artikel dan eigenlijk? Nou, simpel gezegd: ik vraag jullie om advies! Dit is mijn eerste Iphone dus ik zal een hoop uit moeten zoeken op de telefoon zelf. Maar ik vind het erg leuk om van jullie te horen wat voor gadgets jullie ervoor hebben aangeschaft. Standaards, oortelefoontjes, hoesjes, you name it. Oh enneh, als we toch bezig zijn, wat zijn de leukste apps voor op de Iphone?

Brand los, jullie zouden me erg helpen!




7 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! het hoesje van de Bershka heb ik ook, maar dan in het roze <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haal al mijn hoesjes en andere gadgets voor apple gewoon op miniinthebox.com
    Levertijd is ongeveer 2 weekjes dat wel maar is gratis verzending en hoesjes zijn maar rond de 2 euro...
    Ik zou gewoon daar halen. Scheelt ontzettend veel geld en ze hebben heel veel keus. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je een iPhone 5S gaat kopen! Daar zijn zulke mooie hoesjes voor :) Ik heb nu al twee jaar een iPod Touch (4) en daar ben ik heel tevreden mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt niks met iPhones. Heb wel een iPod, die is wel chill, maar verder... Apps die je sowieso moet hebben: Instagram en, als je hardloopt, Nike+ Running. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de fijne tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Download Itube, het is ideaal om muziek te luisteren zonder internet en met en welke muziek je ook maar wil. Elke keer je een nieuw liedje upload komt er cached bij te staan waardoor je deze eindeloos opnieuw kan luisteren zonder internet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!