dinsdag 8 juli 2014

MAC SIZED TO GO

Zeker de laatste tijd ben ik verslingerd geraakt aan de producten van MAC. Ik mis mijn Purity gezichtsreiniger die thuis op me staat te wachten. Ben jij ook zo gek van MAC? Dan hoef je ze op reis niet meer te missen want er zijn nu handige mini's verkrijgbaar zodat je de vakantie goed door komt.


Een paar maanden geleden, januari om precies te zijn, vertrok ik samen met mijn vriend voor zes maanden naar Australië. Inpakken was een absolute chaos. Vooral omdat ik weinig mini verpakkingen had en niet echt beauty producten mee kon nemen. MAC heeft Sized to go producten waarmee je met een gerust hart op reis kunt gaan. 


Demi Wipes
 Verwijdert make-up, vlekken en onzuiverheden. De doekjes zijn doordrenkt met een heerlijke MAC reiniger en bovendien zit er beschermende Vitamine E in. 
Prijs: €13,50


Fix+
Deze handige Fix+ spray gebruik je nadat je je make-up hebt aangebracht om het wat natuurlijker te maken en het te verfrissen. 
Prijs: €9,50

Studio Moisture Cream
Rijke moisturizer met lekkere huidverzorgende extracten zoals passievrucht, spinazieblad, groene thee, algen, kokosnoot en tarwekiem.
Prijs: €13,50

Strobe Cream
Deze creme maakt dat je huid een mooie glowy glans krijgt.
Prijs: €13,50

Green Gel Cleanser
Een oppeppende reiniger met komkommer en algen extracten. 
Prijs: €9,50

Oil Control Lotion
Dé basis voor als je je vettige, glimmende huid onder controle wilt krijgen. Deze luchtige formule maakt je huid direct mat en zorgt ervoor dat je make-up beter aan je huid 'hecht'. 
Prijs: €9,50


Pro Eye Makeup Remover
Een make-up remover die de meest opvallende en zwaarste ooglook weet te verwijderen. 
Prijs: €9,50

Cleanse Off Oil
Make-up remover op basis van olie met oliën van de olijf die op een zachte manier elk soort make-up verwijdert. 
Prijs: €9,50

Cleanse Off Oil Tranquil
Olievrije make-up remover.
Prijs: €9,50


Had ik dit eerder geweten dan had ik hier wat van meegenomen naar Australië. Ah well, de volgende keer als ik naar een MAC Counter ga koop ik wat van deze producten just in case. Mini's zijn altijd handig!

De MAC Sized To Go producten zijn te koop bij de MAC Counter.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!