dinsdag 26 augustus 2014

SHOP MY CLOSET

Hallo lieve allemaal! Aangezien het Shop My Closet item heel populair is ga ik mij er ook maar aan overgeven. Ik heb toevallig nog wat dingen waar ik graag vanaf wil en misschien kan ik een van jullie er wel een plezier mee doen. Ben je benieuwd geworden? Kijk dan snel even verder!



Ik heb dus wat in mijn kast liggen (dit is niet het enige maar wel iets waar ik nu echt vanaf wil) en weggooien is echt geen optie. Daarvoor vind ik het toch nog iets teveel waard en bovendien weet ik zeker dat dit items zijn waar anderen misschien nog wel geïnteresseerd in zijn. Can't blame someone for trying, right? Even de basic 'regels':

- Reageer per mail of in de comments op items waarin je geïnteresseerd bent.
- Ik verstuur alles exclusief verzendkosten. Waarom? Omdat ik er zelf anders echt teveel aan kwijt ben om het op te sturen. Dit is helaas niet zo goedkoop.
- Mocht je nu in de buurt van Delft wonen en in de gelegenheid om het op te halen, dan is dit natuurlijk geen probleem en komen er geen verzendkosten bij.
- Niet ruilen.
- Wil je geen risico lopen en iets aangetekend laten versturen? Dan kan dit, maar dan op eigen kosten. 


Enjoy!


Als eerste item dit onwijs schattige broekje van Loavies. Helaas is 'ie voor mij te klein en ik kon hem niet meer ruilen.


De achterkant.


Het broekje is maat 40. Wil je de exacte maten weten? Stuur me dan even een berichtje dan meet ik deze voor je op.

Prijs: €15,- exclusief verzendkosten.


Dan mijn eerste paar Uggs. Het zijn baby blauwe lange Uggs. Ze worden verstuurd in deze doos, er zit geen bon of iets bij maar zoals je misschien aan het logo kunt zien zijn het echte. Hoewel het echte zijn hoef ik er de volle mep niet voor. Ik heb er zelf ook niet zoveel voor betaald en ik heb ze ongeveer drie keer gedragen.




Ze zijn verder in prima staat. Mocht er nog een vlekje in zitten dan kun je dit gemakkelijk met een suède borstel weg krijgen.





De maat is W9 wat in de Nederlandse maat uitkomt op maat 40.

Prijs: €50,- exclusief verzendkosten.


En dan het tweede paar!




Baby roze zoals je kunt zien! 






De maat is W10 wat neerkomt op de Nederlandse maat 41.




Prijs: €50,- exclusief verzendkosten.



Zo, laat de eerste editie van mijn Shop My Closet maar van start gaan!

Heb je nog vragen over de items? Je kunt me altijd een mailtje sturen naar lipsticklicious@outlook.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!