maandag 15 september 2014

AUSSIE MIRACLE RECHARGE CONDITIONING SPRAY

Conditioner, ik kan echt niet zonder! Zonder conditioner ben ik verloren en is mijn haar gewoon niet uit te borstelen. Soms heb ik absoluut geen zin om in de douche conditioner in te doen en oké, wij hebben een boiler waarmee ik geen half uur kan douchen helaas. Soms moet ik noodgedwongen wat eerder uit de douche en heb ik gewoonweg geen tijd om conditioner in te doen. Aussie helpt me hiermee uit de brand met hun Miracle Recharge Conditioning Spray!


Zeg nou zelf? Deze flessen zien er toch té leuk uit? Het zijn redelijk grote flessen met een inhoud van 250ml. De flessen hebben ieder een eigen uiterlijk met een eigen kleurtje. Er zijn vier verschillende varianten:


- Moisture
- Aussome Volume
- Frizz Remedy 
- Take the Heat



Ik ken de Aussie producten al vanaf het prille begin toen ze bijna alleen nog maar shampoo verkochten. Toen was ik al verkocht en helemaal gek van hoe goed de producten hun werk doen en het aller-aller-aller belangrijkste: DIE GEUR! De geur is echt zo lekker en echt typisch 'Aussie'. Een zoete, frisse en hele aangename geur. 



De conditioners zijn gemakkelijk op je haar aan te brengen door een spray kop. Praktisch en je hebt geen gedoe met crèmes en vieze handen erna.


De ingrediënten van Aussome Volume. In deze spray zit Australische zeekelp (zeewier) om je lokken lekker veel volume te geven.


De ingrediënten van Moisture. Deze spray bevat o.a. macademianootolie zodat je geen droog haar krijgt.


Take the Heat. Hier zit Australische jojobaolie in om je haar te beschermen tegen hitte van bijvoorbeeld je föhn of stijltang. Ook zit er een silicoon in om te voorkomen dat je haar gaat pluizen.


De ingrediëntenlijst van Frizz Remedy met Australische jojobaolie voor pluisvrije glanzende lokken.


Op elke flacon staat er (in het grappig Australisch) beschreven wat het product voor je haar doet en hoe je het moet gebruiken. Nou, het gebruiken is niet heel moeilijk. Je wast je haar, sprayt wat Conditioning Spray in je haar, kamt het uit en klaar!




Wat ik fijn vind van deze sprays is dat de geur lekker lang blijft hangen omdat het een Leave-In spray is en dat het zuinig is in gebruik. Je hebt er niet heel veel van nodig om je haar goed uit te kunnen kammen. Wat ook nog een optie is om deze sprays tussendoor een keer te gebruiken om je haar een boost te geven. Een soort van droogshampoo zeg maar. Voor mij werkt het in ieder geval erg goed en ik ben super tevreden over de Aussie Miracle Recharge Conditioning Sprays.

De Aussie Miracle Recharge Conditioning Sprays kosten €8,99  per stuk en zijn te koop bij Etos.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!