maandag 1 september 2014

MUA UNDRESS ME TO EYESHADOW PALETTE

Bijna alle make-up merken hebben al een nude palette in hun collectie, natuurlijk kon MUA (Make Up Acedamy) niet achter blijven. Met hun nieuwe nude palette Undress Me To gaan ze helemaal uit de kleren!


MUA komt nu met een heel betaalbaar palet met prachtige nude tinten. Ik word hier in ieder geval heel gelukkig van! Dit soort kleurtjes liggen me wel en ik heb eigenlijk niet meer nodig dan dit. MUA heeft het voor elkaar gekregen dat dit product het meest verkocht word van alle oogschaduwpaletten. Niet slecht hé?


Het palet ziet er heel mooi en strak uit. Het is fijn dat je de kleuren duidelijk kunt zien. Het enige waar ik echt ontzettend veel moeite mee heb is hem openmaken. Klinkt heel dom, I know, maar het lijkt onmogelijk om hem open te krijgen. Geen idee of het aan het palette ligt of dat ik gewoon te simpel ben, haha. 


Op de achterkant kun je gemakkelijk zien wat voor kleuren erin zitten met de namen erbij. 


Pretty!


Naked, Devotion, Shy, Fiery, Lavish, Dreamy
Tranquil, Exposed, Reveal, Wink, Obsessed, Corrupy




Wat een goed pigment hebben deze kleurtjes! Ik hoop dat het goed te zien is op de foto´s. Vooral Devotion en Fiery zijn, gecombineerd, heel erg mooi.


En dit is de look die ik ermee heb gemaakt. Op mijn wenkbrauwbot heb ik, bij wijze van highlighter, Naked aangebracht. De kleur Shy zit een klein beetje in mijn ooghoek en op het hele bewegend ooglid heb ik Fiery aangebracht. Om de look iets donkerder te maken heb ik Wink in de arcadeboog geblend. En als kers op de taart heb ik Fiery op mijn onderste wimperrand ´gestempeld´. Dit doe ik normaal nooit maar met deze kleur kan dit prima!








Producten gebruikt voor de hele look: 

Oogschaduwbasis: MAC Paint pot Soft Ochre
Eyeliner: Essence eyeliner pen Extra long lasting
Poeder: Essence All About Matt
Blush: MAC Dainty
Lippen: Bourjois Color Boost Peach on the Beach




Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aankoop. De kleuren zijn fijn en kun je heel goed combineren. Ook heb ik niet veel last van fall-out gehad, hoewel je wel moet uitkijken dat je niet te ruw met de poeders omgaat. Dip je kwast er gewoon een paar keer in, dan gaat het goed. Ik ga hier nog even lekker mee door experimenteren. Benieuwd wat voor looks daar allemaal uit gaan komen! MUA heeft me positief verrast!

Het MUA Undress Me To oogschaduw palette kost €5,99 en is te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen. 




3 opmerkingen:

  1. Wauw, staat je super goed! Ik zit ook al een hele tijd op dit palette te wachten, alleen is hij steeds uitverkocht :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig basic kleurtjes. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!