zondag 31 augustus 2014

MY WEEKLY UPDATE AUGUSTUS #5

Mijn laatste 'vrije' week zit er al weer op. Vanaf volgende week ga ik weer aan het werk! Ik vind het zo spannend. Na ruim zeven maanden stilgezeten te hebben ga ik aan de slag bij Rituals. Ik heb er heel veel zin in maar deze week heb ik nog even genoten van het 'niets doen'. 


Nog steeds blij met mijn schone en opgeruimde huis. Bella weer op haar vertrouwde plekje, 'The Great British Bake Off' op de achtergrond .. I'm happy. 



Even wat 'huiswerk' doen, hihi.


Woensdag ging ik op zoek bij mijn lieve vriendinnetje die 21 augustus is bevallen van een prachtige zoon. Zo gek, de laatste keer dat ik haar zag was ze hoogzwanger en nu is deze kleine schat er dan eindelijk. Heel bijzonder.



Deze week heb ik veel geëxperimenteerd met koken en ik trok regelmatig het boek van Jamie Oliver uit de kast. We probeerde de Turkse Pizza's, en wat waren ze lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.


Zzzzz ......


Nadat ik woensdag op kraambezoek was geweest zag ik het geboortekaartje in de brievenbus liggen, heel toevallig haha. Ik vind het een onwijs lief kaartje. 



Deze week ging echt goed qua gezond eten en sporten. Mijn vriend kwam ineens met het idee om iedere ochtend samen aan de eettafel te ontbijten. Vreemd, zou je denken maar wij aten nooit samen aan tafel. Dit bevalt ons super goed en ik denk dat we dit er gewoon inhouden. Onbewust eet je dan ook veel beter en gezonder. Zaterdagochtend ging ik er vroeg uit om te sporten en toen ik terug was hebben we samen geluncht. Als lunch at ik yoghurt met kiwi en een glas sinaasappelsap. 


 Een was kán gewoon niet zonder Robijn met Zwitsal geur. Zo heerlijk!


 Als standaard ritueel begint Bella 's avonds altijd te bedelen om snoepjes. De schat.


Gezelligheid 's avonds!

En dit was mijn week alweer. Morgenochtend gaan we er weer vroeg uit, samen ontbijten en ik ga sporten. Goed bezig! Verder niet veel bijzonders gepland. Maandag en dinsdag ben ik nog lekker vrij en woensdag word ik ingewerkt in de Bijenkorf in Amsterdam. Spannend, ik kan niet wachten!

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Liefs,
Anoeska.





2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!