maandag 22 september 2014

MY WEEKLY UPDATE SEPTEMBER #2

Hallo lieve allemaal! Eindelijk weer een Weekly Update. Het heeft even geduurd maar aangezien we vorige week een druk weekend hebben gehad kwam het er gewoon niet van. Ik heb alle foto's opgespaard zodat ik ze toch kan laten zien. Kijk je weer mee?



Ik liep vorige week in de supermarkt en toen zag ik dit. We zitten pas in september, are you kidding me? Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel eventjes getwijfeld heb om iets mee te nemen maar ik heb me toch goed ingehouden.


Ook een aparte houding om in te slapen ..


We maakten weer eens onze simpele geitenkaas pizza. Erg lekker en bovendien makkelijk om te maken.


We hadden de auto van mijn schoonvader geleend en die moest weer mooi schoon terug. Even wassen en stofzuigen dus!


Ik kwam dit stukje in het AD tegen, leuk om te lezen!


Ik was een avondje alleen thuis dus bestelde ik pizza.


Op naar mijn werk. Ik vind die nieuwe OV chipkaartjes maar stom. Het is een papieren kaartje maar alsnog moet je hiermee inchecken. Wist ik niet ..oeps. 


Tasje met eten en make-up gaat ook mee.


Vrijdagavond gingen mijn vriend en ik uit eten omdat we zaterdag (13 september) vijf jaar samen waren. Dit wilde we vieren en dus gingen we eten bij het restaurantje waar we voor het eerst uit eten zijn geweest. Het was heerlijk en we hebben het onwijs gezellig gehad.


Citroen kwarktaart als toetje. Zo lekker maar ik zat wel snel vol haha.


Zaterdag was het dan eindelijk zover! We haalde ons lieve dametje op. Wat was dat gek zeg. Ze heeft geen kick gegeven. De hele weg terug was ze heel bewegelijk maar ze heeft niet gepiept of gekotst. (lucky me) 


Liefde. <3


Wat was het wennen voor ons zeg. Ineens een klein hummeltje wat 's nachts niet kan slapen omdat ze is weggehaald uit haar vertrouwde omgeving, overdag overal plassen, in de ochtend vroeg je bed uit om te wandelen. Ons leven is totaal veranderd maar nu we een week verder zijn gaat het iets gemakkelijker. Ze slaapt bijna de hele nacht door en ze word al iets meer zindelijk. We zijn ook al aan het oefenen met het commando 'Zit' en aan de riem lopen. Onze grote meid!


Iedereen wilde haar even bewonderen. Oh trouwens, haar naam is Isa haha. We gingen naar mijn schoonouders in Schipluiden waar ze zich super goed heeft gedragen. 


De kennismaking met de huisdieren gaat ook goed, alleen Katelijne (het zwart, bruine konijn) vind haar nog heel erg eng.


Eitje als lunch. 


Het konijnenvoer was op en Intratuin was nog open dus zijn we vrijdagavond gezellig met z'n drieën
gegaan. Isa heeft lekker in het karretje gelegen terwijl wij wat lekkers voor haar kochten. Wat een leven, hi. 



En dat was het weer voor deze Update. Verder heb ik geen spannende foto's want ik lig sinds vrijdagavond ziek op bed. Ik blijf dus lekker binnen en probeer veel te slapen. Hopelijk knap ik snel op!

Hoe is het met jullie & wat gaan jullie deze week doen?
Liefs,
Anoeska.




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!