donderdag 9 oktober 2014

Daar ben ik weer!

Hallo allemaal! Jeetje dat is weer lang geleden. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet baalde van het feit dat ik maar niks online zette op mijn blog. Waarom was het dan zo stil? Ik leg het je uit.




De foto in de titel zegt het al een beetje. Het waren Drie Dwaze Dagen, nou eigenlijk wel meer. Zoals jullie allemaal weten ben ik begonnen bij Rituals in Den Haag. Ik wilde me (zeker in het begin) volledig richten op mijn werk. Ik had niet heel veel tijd om te wennen want ik werd ziek (altijd fijn) en daarna begonnen de Drie Dwaze Dagen in de Bijenkorf. Dinsdagavond begonnen we met opbouwen wat een hele klus was en woensdag gingen de Dwaze Dagen van start! Ik vond het heel spannend. Van collega's had ik gehoord dat het absoluut niet leuk is al die drukte dus ik ging er al een beetje tegenop zien. De Drie Dagen zelf waren niet zo druk als ik had verwacht dus dat viel alles mee. Alleen het weekend was het echt gekkenhuis. De twee dagen erna zijn er altijd extra kortingen op de restanten waar iedereen op af komt natuurlijk. Ik heb nog nooit zo hard gewerkt en er toch zoveel plezier aan beleeft. Het was heel tof om met al je collega's zo nauw en goed samen te werken. Je leert elkaar beter kennen en probeert alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

Die week heb ik ongeveer zestig uur gewerkt. Ik had daarom dus echt geen tijd meer over om aan mijn blog te werken waar ik natuurlijk heel erg van baal. Ik heb wel zat ideetjes dus die ga ik zeker allemaal uitwerken, het duurt alleen eventjes. Bovendien hebben mijn vriend en ik net een nieuwe MacBook wat ook nog even wennen is en hebben we onze lieve Isa pup waar we het heel druk mee hebben. Sorry dus nogmaals dat er al een tijdje niets online is gekomen. Ik heb intussen al veel foto's gemaakt, alleen de artikelen moeten dus geschreven worden. De komende twee weken is er een collega op vakantie dus werk ik weer meer als normaal maar ik ga zeker mijn best doen tussendoor dingen af te schrijven en online te zetten. En daar begin ik dus nu mee!

Ik wil iedereen heel erg bedanken die dit heeft gelezen en mijn blog alsnog blijven volgen en in de gaten houden. Blijf dit zeker doen want binnenkort komen er weer een hoop nieuwe stukken op de site.

Liefs,
Anoeska.








1 opmerking:

  1. Jammer dat je het zo druk hebt, maar ook fijn om een leuke baan te hebben. Veel succes met je nieuwe baan <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!