zaterdag 11 oktober 2014

NIVEA CLEAN DEEPER SCRUB

Voordat ik naar Australië ging was mijn scrub op. Op dit gebied heb ik nooit echt een voorkeur dus ik pakte de eerste scrub die ik zag. De Nivea Clean Deeper scrub. Een scrub met powerparels!



Ziet er mooi uit toch zo? Het is een kleine, brede tube met een inhoud van 150 ml. De substantie ziet er apart uit. Zeeblauw met donkerblauwe powerparels en micro scrubdeeltjes 




Deze verfrissende wash peeling voorkomt niet alleen puistjes en mee-eters maar helpt ook de poriën te openen. Om eerlijk te zijn had ik niet eens gelezen wat deze scrub deed. Ik heb hem gewoon gebruikt, dat is de beste manier om erachter te komen of een product werkt, niet?


Er staat een gebruiksadvies op voor degene die niet weten hoe je deze scrub precies moet gebruiken.


Ingrediëntenlijst.


Excuses dat de dop al een beetje vies is, ik had hem al een paar keer gebruikt voordat ik besloot er een review over te maken. Zoals je ziet is het een 'klik' sluiting. Geen gedoe met je vingers in een potje en gewoon lekker schoon. 


En zo ziet de scrub eruit. Het is dus niet echt blauw zoals je ziet. Wel zie je de blauwe pareltjes en scrub deeltjes erin terug.

In gebruik is deze scrub echt heel erg fijn. Het zegt al genoeg dat ik eigenlijk niet van plan was een review ervan te maken maar het toch niet kon laten. Voor een scrub die ik zomaar even uit het schap pakte werkt 'ie echt top! Tijdens het scrubben had ik eerst nog het gevoel van: 'Doet deze scrub echt wel iets? Ik voel en merk er eigenlijk weinig van.' Deze scrub is het bewijs dat je niet perse hoeft te voelen dat dode huidcellen worden verwijderd. Hij doet het zo mild maar als je het van je gezicht afspoelt voel je het meteen: een zijde zachte huid. Mijn poriën lijken na gebruik ook minder groot en alle onzuiverheden zijn weg.


Mega onder de indruk ben ik van dit product. Hij werkt zo fijn en ik heb er maar een klein beetje van nodig. Super! Als deze op is koop ik hem zeker opnieuw.

De Nivea Clean Deeper scrub kost €6,79 en is te koop bij de drogist.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!