maandag 13 oktober 2014

MY WEEKLY UPDATE OKTOBER #2

Weekly Update tijd! Weer wat later dan gepland maar ik ben toch blij dat ik 'm weer kan maken. Ik mis het bloggen ontzettend en probeer er elke vrije minuut die ik heb aan te besteden. De laatste weken heb ik heel veel gewerkt dus is het niet altijd gelukt helaas. Maar vandaag heb ik weer een paar foto's die ik jullie wil laten zien!


's Ochtends laten we Isa altijd even snel naar buiten zodat ze kan plassen en dan leggen we haar altijd bij ons op bed zodat we nog door kunnen slapen. Soms moet ik werken en dan kan dit niet maar op dagen dat ik vrij ben is dit wel erg fijn. 


We zijn met z'n drietjes voor het eerst naar het Delftse Hout geweest, dit is een groot natuurgebied in Delft waar ik graag kom. Met hond is dit natuurlijk nog veel leuker! Isa vond het geweldig en toen we op een terrasje gingen zitten bleef ze keurig liggen. 



 Haha, dat tongetje. 


 Eindelijk weer eens een middagje fotograferen! 


Ons tweede uitje was het strand! Het was nog heerlijk weer dus het was genieten. Isa vond het zo leuk, we hebben haar aan het water laten wennen en dit ging voor een eerste keer heel goed. Ze vond het een beetje spannend, wat logisch is, maar ze bleef het wel interessant vinden.


Mijn vriend ging in de zee staan om haar te lokken. Ik vind dit zo'n grappige foto haha. Alsof ze wil zeggen: 'Ja ga jij er maar in, ik blijf lekker hier.' Ze was na dit uitje wel erg moe, hi.



 Het word weer kouder buiten en dat betekent: HERFST! En dus weer herfst chocolaatjes. 


Ik had het mega druk op werk omdat de 3 Dwaze Dagen er weer waren. In een week heb ik zestig uur gewerkt dus ik was behoorlijk gesloopt. Gelukkig was alles in de kantine deze dagen gratis dus heb ik iedere ochtend lekker aardbeien yoghurt gegeten. Hmmm ...



Tussendoor whatsappte mijn vriend me constant foto's van Isa. Hij vertelde dat ze per ongeluk de sloot in was gevallen maar precies zo dat haar voorkant nat was en de achterkant niet. Wat ziet ze er zielig uit hier he?



Nadat ik een reclame op tv had gezien over Koopmans Stroopwafel Cake moest en zou ik deze een keer maken. Wat ik hiervan vind lees je binnenkort in een artikel die ik erover heb gemaakt.


 Op maandag was ik eindelijk een keer een dagje vrij dus gingen we met z'n drietjes wandelen. 


 Tijgeren ....


 Familie kiekje in de auto! <3


Stoere Isa gaat autorijden, heb zo gelachen om deze foto.

Vanaf nu hoop ik dat het iets rustiger word op werk, ik merk wel dat ik oververmoeid ben van het vele werken. Vandaag moet ik nog een dagje en dan ben ik er lekker twee vrij. Daar ga ik zeker van genieten!

Hoe was jullie week?
Liefs,
Anoeska.




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!