donderdag 25 december 2014

MERRY CHRISTMAS!

KERST! Eindelijk is het zover, echt ik kan hier het hele jaar naar uitkijken. Lekker eten, bij familie zijn, uitgebreid ontbijten en leuke dingen doen. 




Vandaag beginnen mijn vriend en ik met een uitgebreid kerstontbijt. Hiervoor pak ik altijd een beetje extra uit, kerstbroodjes, verschillende vleeswaren, roomboter, gekookt eitje, croissantjes, vers geperst sap .. Jammie!


Goh het lijkt alsof kerst allemaal om eten draait, dat is natuurlijk wel een klein beetje zo. Gezellig met z'n allen eten en kletsen. Ik kan niks leukers bedenken met de kerst. Vanavond gaan we naar mijn schoonouders waar er heerlijk voor ons gekookt word. Zin in!


Verder denk ik dat het een relaxt dagje word. Misschien gaan we met mijn ouders naar mijn oma's maar dat moeten we even kijken. Anders gaan we een uitgebreide wandeling met Isa maken, altijd leuk! Ik vind het jammer dat de foto wat wazig is maar vind hem zo leuk!

Ik wens jullie namens mijn vriend en Isa een hele fijne en gezellige kerst, maak er wat leuks van met familie en vrienden!

Liefs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!