donderdag 8 januari 2015

HI THERE 2015!

Een nieuw jaar, een nieuwe start vol met nieuwe uitdagingen! 2015 here we come!


bron foto: www.happynewyearwishes.com


Hallo iedereen! Hebben jullie er ook last van dat je eventjes moet schakelen dat het alweer 2015 is? Ik in ieder geval wel, elke keer voelt het een beetje gek. Een heel jaar voorbij ..
En wat voor een jaar, ik heb zoveel fantastische dingen gedaan en meegemaakt. 2014 was absoluut een jaar die ik niet snel meer vergeet. Zo heb ik een half jaar in Australiƫ gewoond, verwelkomde we onze lieve labrador Isa, studeerde mijn vriend af en vond ik een super leuke baan. Ik kan even niet zo snel bedenken wat ik in 2015 zou willen. Ik hoop dat mijn vriend een baan vind en dat we nog een mooie reis kunnen maken.

Goed, dit was even een kort stukje over het nieuwe jaar. Heb jij nog bepaalde doelen of goede voornemens? Ik ben daar maar een beetje vanaf gestapt aangezien het toch eigenlijk nooit werkt, ha. 

Ik wens iedereen een liefdevol, gezond en heel gelukkig 2015!
Liefs.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!