vrijdag 23 januari 2015

MAC FLUIDLINE EYE-LINER GEL

Na vele succesverhalen gelezen te hebben over de MAC Fluidline eyeliner gel besloot ik 'm aan te schaffen. Ik had nog twee vloeibare eyeliners maar wilde ook graag een gel uitproberen. Is 'ie echt zo goed als iedereen zegt?


De enige gel liner die ik ooit heb gebruikt is die van Maybelline maar die droogde ontzettend snel uit. Niet heel fijn .. Ik begon wat rond te zoeken op internet en las zoveel positieve dingen over de MAC Fluidline dat ik hem zelf kocht. 


Het potje zit in een mooi zwart, strak doosje. Niets bijzonders maar gewoon netjes.


En dit is 'm! Blacktrack. Ik raak altijd zo verliefd op de verpakkingen van de MAC producten, ze zijn zo simpel en eenvoudig maar toch mooi.

 
Zwart!


Eerst even uitproberen op mijn hand en wow! Dit is pas zwart. 



Ik kocht niet alleen de eyeliner maar ook een kwastje. Zelf heb ik geen eyeliner kwastje en er werd me aangeraden deze erbij te kopen. Verkooptruc? Ja vast wel maar ik ben toch heel blij dat ik 't gedaan heb. De haartjes staan dicht op elkaar wat ervoor zorgt dat je heel precies kunt werken.





Gehele make-up look met de eyeliner.


Blacktrack heeft me niet teleurgesteld, ik ben er mega fan van. Hij brengt mooi en gelijkmatig aan, je moet alleen uitkijken dat je niet teveel op je kwastje neemt (tenzij je een dikke lijn wilt). Ik bewaar de eyeliner in het doosje waarin 'ie zat. Let erop dat je gel eyeliners altijd op een droge plek bewaart en ondersteboven. Zo droogt het product niet uit.

MAC Fluidline Blacktrack is te koop bij de MAC counters en kost €18,00




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!