woensdag 11 februari 2015

FIFTY SHADES OF GREY

Vandaag is het zover! Fifty Shades of Grey, ook wel bekend als 'Vijftig tinten Grijs' gaat in premiere in de bioscopen. De meest spraakmakende film, voordat 'ie überhaupt in de bioscoop te zien is.



Je kent het verhaal ongetwijfeld wel. Anastasia, jong en onervaren word verliefd op Christian Grey, een rijke zakenman. Hoe meer ze naar elkaar toe trekken hoe meer Anastasia erachter komt dat er iets niet helemaal klopt aan Christian op seksueel gebied .. Het is zo'n moeilijk verhaal om te vertellen, eigenlijk moet je de boeken gewoon lezen (ik heb er zelf twee gelezen) en de film gaan kijken.

'Anastasia is net afgestudeerd aan de universiteit, samen met haar beste vriendin Kate. Terwijl Kate aan de slag gaat bij een lokale krant, komt Anastasia moeilijk aan de bak met haar universitaire graad en besluit een baan te nemen in een bouwmarkt. Op een dag belt een zieke Kate haar op om een interview over te nemen met ene Christian Grey. Een succesvolle entrepreneur en miljardair. Het blijkt het begin te zijn van een bijzondere relatie.'


De trailer van Fifty Shades of Grey.

Ik ga samen met een vriendin naar de Ladies Night van deze film. Eerst krijgen we een welkomstdrankje en een goodiebag en daarna eindelijk de film! Ben heel benieuwd. De boeken vond ik soms een beetje ehm, apart maar ik vraag me echt af hoe ze het boek hebben verfilmd. Ze kunnen moeilijk alles laten zien denk ik?

Heb jij de boeken gelezen en ga jij deze film zien?




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!