woensdag 18 februari 2015

INSTAWEEK FEBRUARI #3

Wat een leuke week heb ik gehad! Eindelijk ging ik met een vriendin naar de langverwachte film 'Fifty Shades of Grey', ging ik mijn boek signeren bij Menno en at ik een heerlijk stuk tiramisu. 


Zondag kwam Menno naar een boekwinkel in mijn stadje Delft. Dit kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan dus ik ging erheen om mijn boek te laten signeren. Echt ontzettend leuk en ik heb nog even een kort praatje met hem gemaakt. Hij is zo aardig en heel enthousiast en nog een beetje beduusd van zijn succes, haha.


 Lekker chillen in mijn pyjama uit Australië. 


Sinds twee weken ben ik weer heel fanatiek aan het sporten. Ik ben mijn lichaam echt zat en het moet allemaal wat strakker. Ik ga niet obsessief op kilo's letten maar ik wil mezelf gewoon weer wat lekkerder voelen. Daarom kocht ik allemaal nieuwe sportkleding bij de H&M en nieuwe schoenen bij Zalando. Ik ben er echt heel blij mee en hoe gek het ook klinkt, ik ga nu met een stuk meer plezier sporten. Ook bestelde ik een hoepel bij Jennie (jenniefromtheblog.com) dus daar ga ik, als ik 'm binnen heb, meteen mee aan de slag. Can't wait! 


Natuurlijk kan ik het niet laten gewoon te blijven bakken. Moet ook gewoon kunnen vind ik. Voordeel is als je veel bakt, bijvoorbeeld deze lekkere frambozenvierkantjes, dat je het altijd weg kunt geven aan mensen uit je omgeving. 


Woensdagavond sprak ik af met een vriendin en we gingen eerst gezellig uit eten en daarna naar de film 'Fifty Shades of Grey'. We aten pizza bij San Marco en als toetje tiramisu. Normaal eet ik dit nooit maar we konden het allebei niet weerstaan. 


Eindelijk was het zover, de film. We waren super benieuwd en hadden kaartjes gekocht voor de Ladies Night. Er stonden allemaal kraampjes met verschillende 'speeltjes' (als je begrijpt wat ik bedoel), make-up en je kon je nagels laten lakken. Leuk gedaan maar vond het verder weinig bijzonder. Het ging natuurlijk allemaal om de film! En die .. vond ik echt tegenvallen. Ik weet dat er veel goede recensies zijn maar ik heb de eerste twee boeken gelezen en die waren totaal anders dan de film. Jammer maar ach, we hebben een leuke avond gehad!


Donderdagavond kon ik niks bedenken voor het eten dus besloot ik broodje hamburger te maken. Yum!


Op vrijdag werken mijn vriend en ik allebei dus is Isa altijd bij mijn moeder. Dan krijg ik altijd de meest lieve foto's gestuurd. Hier had ze een flinke wandeling achter de rug dus ze was helemaal uitgeput.


Zaterdag was het Valentijnsdag. Wij hebben hier niks aan gedaan maar vond het toch wel leuk om iets lekkers mee te nemen voor bij de koffie. Ik kocht een champagnetaart met slagroom en frambozen vulling. Goddelijk ...


 Tijd voor een Jillz uit de goodiebag die we in de bioscoop kregen. Erg lekker!


 Zondagochtend vonden we Bella in de bench van Isa. Oké, apart.


Het was zulk lekker weer dat we besloten om naar het strand te  gaan. De auto was vies dus die wasten we voor het eerst. 

Maandag en gisteren heb ik weer gesport, vandaag ga ik samen met mijn ouders sporten en de rest van de week niet zoveel bijzonders. Ik hoop dat mijn hoepel snel binnenkort, kan niet wachten om aan de slag te gaan!

Iedereen een hele fijne week!
Liefs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!