donderdag 19 februari 2015

DE 15 DINGEN DIE NIEMAND VRAAGT TAG

Ja ze bestaan, dingen die niemand aan je vraagt. Althans, niet veel in ieder geval. Ik zag deze tag bij KittehsCupcakes en besloot 'm ook te doen!




1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Vroeger altijd met de deuren dicht, geen idee waarom bang voor spoken ofzo? Tegenwoordig maakt het me niet uit, slapen doe ik toch wel haha.


2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Nee, nooit gedaan ook. Twee jaar geleden heb ik het voor het eerst gedaan maar heb het nooit gebruikt.


3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nope. Dat vind ik zo nutteloos.


4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, soms. Ik kan me er helaas niet altijd aan houden.




5. Heb je sproeten?
Nee.


6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja.


7. Hoe groot is je bed?
Pff, dat zou ik niet weten. Groter dan een 'normaal' bed in ieder geval want mijn dekbed hoezen zijn altijd te klein.


8. Ben je lui?
Ik kan wel lui zijn ja maar ik denk dat iedereen dat wel heeft .. toch?




9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja aan dat mijn woonkamer een zooitje is en ik geen zin heb om het nog op te ruimen. (heeft eigenlijk weer betrekking tot het lui zijn)


10. Kauw je op pennen en potloden?
Ieuw, nee.


11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee.


12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Zeker weten! Jammer dat ze op dvd zo duur zijn maar ik ben ze langzamerhand weer aan het verzamelen. Heb ze nog wel allemaal op videoband, lekker ouderwets.




13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Vroeger wel, nu niet meer.


14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Haha, nee eigenlijk niet. Er moet echt muziek op staan als ik wil dansen.


15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Geen idee! Ik heb mijn rijbewijs (nog) niet. 


Neem deze tag gerust over als je wilt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!