zondag 22 februari 2015

INSTAWEEK FEBRUARI #4

Alweer een nieuwe Instaweek. Ik heb het eigenlijk zo druk gehad dat ik er niet echt aan gedacht heb om foto's te maken haha. Toch wilde ik de foto's die ik wel heb gemaakt met jullie delen. Het leukste van de week was toch dat ik mijn Theorieboek voor autorijles heb binnen gehad en eindelijk kan gaan beginnen!


De week begon goed, sporten! Deze week was ik vier dagen in de sportschool te vinden (mijn moeder is ook lid geworden dus we gaan gezellig samen, whoehoe!) en de rest van de dagen heb ik squats gedaan en met mijn hoepel geoefend.


Woensdag kwam mijn hoepel binnen! Ik was zo blij, ik had hier met smart op zitten wachten en wat is 'ie mooi. Ik heb meteen geoefend en het is wel lastiger dan ik had gedacht maar ik blijf doorgaan. Mocht je zelf ook zo'n gave hoepel willen dan is hij te bestellen op www.hoopityourself.nl .


 We zitten nu op dag 13, het word wel steeds zwaarder .. pff. 


Quote van de week.


 Uitgeput na een lange wandeling. <3


Vrijdag kreeg ik een mail dat mijn Theorie boek binnen zou komen. Eenmaal terug van mijn werk lag hij inderdaad in mijn brievenbus. Ik had 'm eigenlijk pas begin maart verwacht maar ik ben super blij dat ik hem nu al heb. Hoe eerder ik kan beginnen hoe beter. Ik ben er al volop in aan het lezen en vind het al vrij pittig. Binnenkort ga ik beginnen aan de rijlessen zelf, spannend!

Dit was mijn week, ik ga mijn best doen deze week wat meer foto's te maken.

Hoe was jullie week?
Liefs.




3 opmerkingen:

  1. Wat tof dat je hoepel binnen is! Ik denk dat ik er binnenkort ook eentje ga bestellen, ik ben zo nieuwsgierig geworden! En succes met het leren van je theorie! Bij mij hielpen de proefexamens het beste :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook een hoepel D: Veel succes met rijlessen! Het is erg spannend in het begin, maar wel heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang geleden dat we nog iets van je gehoord hebben. Blog je nog? Misschien op een andere blog?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!