woensdag 17 april 2013

Plastische chirurgie


Een kaarsrechte neus, vollere billen en borsten, een gezicht zonder rimpels, mooie volle lippen .. hét ideale plaatje. Of niet?



Plastische chirurgie, ik ben er zelf absoluut geen voorstander van. Ik vind het nep, onnatuurlijk, te overdreven en vaak ook gewoon niet mooi. Toen ik wat jonger was heb ik een tijd gehad dat ik heel onzeker was over mijn neus. Don’t ask why, het was gewoon zo. Ik vond alles lelijk eraan. Mijn neus is niet kaarsrecht, er zit een soort van bobbeltje (verder niet heel opvallend ofzo) maar toch. Als ik dan zou moeten kiezen als ik plastische chirurgie zou overwegen dan zou het mijn neus worden. Hier heb je trouwens prima ingrepen voor die gewoon in het ziekenhuis gebeuren zonder dat er een plastisch chirurg aan te pas komt. Zo zijn er natuurlijk nog wel wat dingen die ik niet zo mooi vindt aan mezelf, maar hey niemand is perfect toch? 

Er zijn veel gevallen van plastische chirurgie die ik echt zo ontzettend lelijk en zonde vind van degene die dit heeft laten doen, en soms ook schokkend. Zo bijvoorbeeld Heidi Montag. Heidi Montag speelde een rol in ‘The Hills’ en populaire serie op MTV (die ik altijd volgde). Ik vond haar zo mooi, hele natuurlijke uitstraling, spontaan, prachtige lach. Ja, Heidi Montag vond ik beeldschoon. Tot ze begon met een paar operaties (die overigens ook in ‘The Hills’ te zien waren). Echt ik schrok me rot, ze kon bijna niet meer lachen omdat alles strak getrokken was en haar lippen waren schrikbarend opgevuld. Nu was dat nog maar het begin, want wat heeft Heidi allemaal aan zichzelf laten doen? 

- Wenkbrauwlift
- Oorcorrectie
- Borstvergrotingen
- Lipinjecties
- Rhinoplastie
- Kaak/kincorrectie
- Vetinjecties in de lippen & jukbeenderen
- Meerdere botox behandelingen
- Onderrugcorrectie
- Vetinjecties in billen
- Liposuctie in benen






Hieronder nog een paar voorbeelden van wat plastische chirurgie met mensen doet:













Tell me! Wat vinden jullie van plastische chirurgie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!