donderdag 18 april 2013

Review: Hema BB Cream


Garnier Miracle Skin Perfector BB cream, Rimmel BB cream, L'Oreal Magic Skin Beautifier BB cream .. we komen om in de BB creams. BB cream betekend overigens Blemish Balm cream en is ontwikkeld in Duitsland, waar het werd gebruikt voor patiënten om een rode huid te kalmeren nadat ze een laserbehandeling hadden ondergaan. Ik heb er al meerdere uitgeprobeerd (waarvan ik geen reviews meer ga schrijven, daar zijn er volgens mij al zoveel van en ze zijn al niet echt nieuw meer). Maar als ik een nieuwe BB cream tegen kom moet ik deze natuurlijk uitproberen! Ik kwam de Hema BB cream tegen en was erg benieuwd.





Eigenlijk koop ik nooit zo vaak Hema make-up, af en toe een keer een oogpotlood of lipbalsem maar daar blijft het dan ook bij. Maar Hema heeft haar hele imago wat hipper gemaakt, ook wat betreft de make-up, en dat is zeker te merken! De stands zijn al helemaal gepimpt als ik de winkel in kom lopen, heel licht, overzichtelijk en netjes. Steeds vaker zie ik leuke spulletjes liggen en probeer ik wat meer uit. Zo dus ook de BB Cream. In het begin wist ik absoluut niet wat ik ervan moet verwachten, zo duur is ie niet (4,-) en tsja ik blijf toch wat huiverig met Hema make-up. Tijd om te testen!


Wat belooft Hema dat deze BB Cream doet?
'Luchtige foundation voor een egale teint. Camoufleert oneffenheden en matteert de huid.'

Oké dat is duidelijk. Dit is ook wel wat we zo'n beetje verwachten van een BB Cream. Ik ben benieuwd of het bij mij ook echt het resultaat geeft wat deze cream belooft.



Hij is redelijk vloeibaar en zoals je misschien ziet heb je niet heel veel nodig. Ook wel lekker zuinig! 



Wat ik erg fijn vindt is dat de BB cream makkelijk uitsmeert en hij geeft een goede dekking.



Hier draag ik helemaal niks op mijn gezicht. (ik kijk lekker vrolijk, haha)



Hier het resultaat mét de Hema BB cream. 



Hier draag ik de rest van mijn make-up. Eyeliner en een beetje mascara. 


Ik vind het effect heel erg mooi en ben er ook echt blij mee. Hij dekt goed en camoufleert wat rode vlekjes en roodheid op mijn wangen. Verder is ie niet overdreven zwaar en daar ben ik ook wel blij mee, het moet wel subtiel blijven. Ja dit is voor mij wel een blijvertje!

Voordelen:
- Vriendelijke prijsje
- Makkelijk op je huid aan te brengen
- Subtiele dekking

Nadelen:
- Naar mijn idee matteert ie niet zo goed als het product beloofd



De Hema BB cream kost 4,- en is in 4 tinten te koop bij alle Hema filialen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!