vrijdag 5 april 2013

Review: Nivea onder de douche bodylotion



Al een tijdje had ik Nivea onder de douche bodylotion in mijn overvolle la liggen. En ik vond het wel eens tijd om hem uit te testen!



Wat zegt Nivea zelf over deze nieuwe manier van je huid verzorgen?
‘De lotion laat geen plakkerig gevoel achter, dus je kan je direct aankleden. Normale bodylotion is niet meer nodig.’

Ik ben heel benieuwd! Vaak heb ik geen zin meer om me in te smeren na het douchen, toch moet ik het echt doen anders krijg ik een ontzettend droge huid met allemaal schilfertjes. Dus dit lijkt voor mij dan de ideale oplossing. Volgens de ingrediƫntenlijst zitten er zeemineralen in die ervoor zorgen dat de bodylotion snel door je huid opgenomen wordt waardoor je, je daarna meteen aan kunt kleden. Ik moet zeggen dat ik me er niet zoveel van voor kon stellen: je huid is nog nat, en dan bodylotion? Hoe dan? Toch werkt het erg goed. Je wast je lichaam eerst met douchegel, dat spoel je goed af en tot slot breng je als je helemaal klaar bent de bodylotion aan op je huid. Smeer het goed in en laat het heel even een paar seconden op je lichaam zitten. Daarna spoel je met water de bodylotion van je af. Direct voel je dat je huid lekker zacht en verzorgd is, super fijn! Ik had verwacht dat als ik mezelf afgedroogd zou hebben, het effect van de bodylotion een stuk minder zou zijn. Maar niets is minder waar, mijn huid voelt nog lekker zacht en het is al goed in mijn huid getrokken waardoor ik meteen mijn kleding aan kan doen.

De Nivea onder de douche bodylotion is er voor de normale en droge huid. In de bodylotion voor de droge huid zit amandel olie om je huid extra te verzorgen. Nivea onder de douche bodylotion kost 5,99 en is te koop bij alle drogisterijen. 

Voordelen:
Je huid voelt lekker zacht als je de bodylotion van je lichaam spoelt.
Trekt snel in de huid.
Je kunt je na het douchen direct aankleden.

Nadelen:
Misschien dat je 5,99 voor een bodylotion iets aan de prijzige kant vindt.
Voor mijn gevoel heb ik best veel nodig om mijn huid helemaal in te smeren, waardoor het product sneller op gaat dan een bodylotion die ik na het douchen pas aanbreng.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!