vrijdag 10 mei 2013

'Beauty' van Cynthia Schultz


Al een paar jaar volg ik misslipgloss.nl al. Een paar keer per dag kijk ik even op de site en ben ik helemaal fan. Toen Cynthia bekent maakte dat haar eigen boek te koop zou zijn maakte mijn hart een sprongetje. Die móest ik hebben! 




Via de webshop heb ik het boek toen besteld. Toen ik het boek binnen kreeg zag ik tot mijn grote verbazing dat het gesigneerd was! Eigenlijk had ik er niet op gerekend dat mijn boek tot een van die 200 boeken zou behoren die gesigneerd zouden worden. Dus ik was blij verrast!  


Het boek is echt prachtig. De voorkant nodigt ontzettend uit om lekker met het boek op de bank te kruipen. Heerlijk vindt ik dit altijd!
Ik heb het boek nog niet helemaal uit, dit is echt een rare tik van me. Als ik een mooi boek heb lees ik nooit te snel, dat vindt ik zonde. (weird .. ik weet het haha)



In het begin van het boek richt Cynthia zich even tot jou, de lezer. Dit vindt ik erg leuk gedaan en ook origineel! 



Aan het begin en aan het einde van het boek worden er nog een aantal instagram foto's met je gedeeld. Ook weer ontzettend leuk en dat maakt het ook wel wat persoonlijker. Erg tof!



De inhoud is mooi. Strak, overzichtelijk met twee leuke foto's in de hoeken.



Dit soort dingen vindt ik het boek echt eigen maken. Al die leuke plaatjes en mooie foto's. Echt geweldig!



Tot slot krijg je nog een pagina waar Cynthia het boek afsluit.



Deze foto vindt ik echt geweldig! Haha.

Zoals ik al zei heb ik het boek nog niet helemaal gelezen. Voordat ik ga slapen lees ik er altijd in bed nog even uit. De schrijfstijl van Cynthia leest erg fijn weg en ze neemt je echt mee in haar wereld. Het boek bestaat uit maar liefst 243 pagina's vol beautyplezier!

Het boek 'Beauty' van Cynthia Schultz is nu te koop in de boekhandel, via de webshop van misslipgloss.nl, via bol.com & kost €14,95. 
Heel veel leesplezier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!